Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få byta med mig! Här har de lagt ut lures på bästa pokestop-stället och jag har gott om batteri+nästan färdigladdad powerbank - men jag är för feg för att gå dit
Får dra ut och kläcka lite ägg istället![]()
Om jag fattat rätt ska en mindre ring ge större chans att den stannar kvar i bollen om du träffar. Kan ha fel dock!Behöver hjälp. Laddade hem igår för att spela tillsammans med min 7 åring.
Lyckades fånga den första. Hur gör man med bollen för att pricka? Spelar den minskande ringen runt offret in? Var "hämtar" man fler bollar? Hittade någon konstig byggnad med flera plattor till våningar på biltema, är det en sån? OCh hur gör man väl där?
Om man träffar inuti ringen så får man mer xp ju mindre ringen är. Nice, great och excellent är de varianter jag sett (10, 50 och 100 xp)Behöver hjälp. Laddade hem igår för att spela tillsammans med min 7 åring.
Lyckades fånga den första. Hur gör man med bollen för att pricka? Spelar den minskande ringen runt offret in? Var "hämtar" man fler bollar? Hittade någon konstig byggnad med flera plattor till våningar på biltema, är det en sån? OCh hur gör man väl där?
Jag är ändå lite förundrad över det här Pokémon-fenomenet, kunde inte sova härom natten så gick ut med hundarna kl.02.15 och mötte både fotgängare, mopedister och några som smög runt med bilar & jagade pokémons. Gymmen bytte färg hela tiden. Mitt i natten?! då ska man ju sovaHar aldrig någonsin upplevt så mycket aktivitet nattetid här i byn, de enda man brukar möta är NVS bevakning & hemtjänstens bilar.
"Vanliga" gamers och nördar är ofta nattugglor som spelar på nätterna, många av dem jagar pokemons på sin vanliga speltid nu i stället för att sitta framför skärmen![]()
Men alla mina pokestops (alla många 3 som finns där jag bor, ca 1 mil bort) är bara dag stops. Dom försvinner när natten börjar närma sig![]()
Får fråga där, för de försvinner var kväll i vart fall.Så märkligt!
Har aldrig hört om något liknande.
Har du kollat upp det i Sverigegruppen på Facebook?