Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Registreras hela sträckan när ni går? Det känns som om jag får gå minst 1,5 km för varje km som registreras, ibland mer...
Det är lite si och så med det här. Har för mig att det beror på gpsen, den följer inte helt utan checkar av då och då som jag förstått det och räknar då fågelvägen. Har man då tex gått i en cirkel så kan man gå miste om mycket av det man gått..? Men det verkar lite olika beroende på telefonen också som jag förstått det. Vissa kan ju tex lägga telefonen på en robotgräsklippare eller så medan för andra räknas det inte alls.Registreras hela sträckan när ni går? Det känns som om jag får gå minst 1,5 km för varje km som registreras, ibland mer...
1 - BulbasaurKan nån lägga till nr 91 åt mig? Den heter Cloyster.
Jag har bara 137 i min dex![]()
Nytt för mig! Nu är mitt internet slut, likaså lönen så får vajjert vänta tills den 25:e.Man får ju medaljer, och på den första i raden kan du klicka upp och se hur långt du gått![]()
Du klickar på din gubbe, och sen "scrollar" nerVar hittar man medaljen? Vill se totalsumma för km. Letat i journal där jag trodde den skulle finnas?
Tack! ☺Du klickar på din gubbe, och sen "scrollar" ner![]()
Du kan få byta med mig! Här har de lagt ut lures på bästa pokestop-stället och jag har gott om batteri+nästan färdigladdad powerbank - men jag är för feg för att gå ditDe har lagt ut lures på ALLA pokestops här hemma nu men jag har inget batteriiiiii!!!![]()
Äh! Gå dit! Du lär ju knappast vara ensam.Du kan få byta med mig! Här har de lagt ut lures på bästa pokestop-stället och jag har gott om batteri+nästan färdigladdad powerbank - men jag är för feg för att gå dit
Får dra ut och kläcka lite ägg istället![]()