Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som spelat förr som vet vad det är för special med Magikarp? Den kräver 400 godisar för att utvecklas medan det högsta jag sett annars är typ 100. En döende fisk liksom.![]()
Jag har suttit 3 ggr 30 minuter vid ån i Linköping, och har nästan fått ihop 100 karp-godis. Så den känns inte omöjlig, tycker jag.Någon som spelat förr som vet vad det är för special med Magikarp? Den kräver 400 godisar för att utvecklas medan det högsta jag sett annars är typ 100. En döende fisk liksom.![]()
På tal om battla; hur gör man det effektivt? Inser att jag är skitdålig på det som får däng alldeles för ofta trots jämna siffror. Jag behöver hjälp!
Jag har brist på pokebollar.
Var runt i 1,5 timmar igår, passerade alla pokestops inom ca 3-4 km radie men dom gick ju åt direkt...igår var nog "värsta" rundan någonsin, jäklar vad der slösades bollar och var svårfångade pokemon. Särskilt irriterade när alla bollar blir curved balls automatiskt och bara Swishar förbi
Hade egentligen tänkt sätta mig vid ett stop och använda en lure och lucky egg men det var ju ingen idé med 25 st bollar bara.
Fångade i alla fall en Slowpoke, Psyduck, Eevee.
Fick en Charmander och en Caterpie i varsitt ägg. Är på Level 11 och har fortfarande inte kunnat battla i något gym då dom som finns alltid innehåller pokemons med skyhög CP och fel lag.
Igår var det ett gym med mitt eget lag som hade en Pidegotto på rätt låg CP som jag definitivt hade kunnat besegra men när jag var inom 100 meter därifrån hade hela gymmet precis tagits över av ett annat lag...
Nu har jag inga bollar alls. Skulle behöva åka in till stan i Stockholm och bara toksamla bollar.
På tal om battla; hur gör man det effektivt? Inser att jag är skitdålig på det som får däng alldeles för ofta trots jämna siffror. Jag behöver hjälp!
Fångade en Aerodactyl tidigare idag. Med cp på 157. Vad gör man med den liksom.Kul med en mer ovanlig pokemon men med så lågt cp hjälper den ju inte mkt.
En Kadabra är oçkså ny för mig idag och en Jiggelytuff. Hade dess utveckling, Wiggelytuff sen tidigare.
Oftast dyker fler upp tycker jag bara man fått en.
Och jag blir lycklig bara jag fångar något.Nu tycker jag ni är bortskämda, jag blir typ jätteglad om jag fångar något med över 100![]()