Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har bara tryckt på den och då får jag upp en bild på kyrkan, men man kan alltså hämta/få saker där? Måste man vara på en viss level?
Yes, det är bara att hämta. Ingen speciell level növändig, den enda begränsningen på level så sett är gymmen som kräver level 5 :)

Kanske nån som frågat redan, men går det att göra något åt att pokebollarna öppnar sig och släpper ut pokemonen igen efter att man fångat dem?

Och hur gör man med gymmen? Går det att träna upp sina Pokémons där? Har försökt gå in på gymmen som tillhör mitt lag, men då blir det genast match och min Pokémon får pisk genast. Vad ska man ha gymmen till?

Är nu i Celle och har fått ett Pokestop precis utanför fönstret på mitt hotellrum , ska bli kul att se vad man träffar på för figurer här nere.
Om Pokémon hypen fortsätter så kanske vi få annonser i stil med.

"2:a till salu 56 kvm, nära till tunnelbana, dagis och service. 2 pokestops inom räckhåll från sovrummet."

"Vid bokning ange önskemål om extrasäng, havsutsikt, rökare, djurtillåtet rum och pokestop."

"Mysig miljö med utsikt över hamnen och pokestops inom räckhåll."

"2:a till salu 56 kvm, nära till tunnelbana, dagis och service. 2 pokestops inom räckhåll från sovrummet."

"Vid bokning ange önskemål om extrasäng, havsutsikt, rökare, djurtillåtet rum och pokestop."

Saluannonsen finns redan, såg nåt om det på facebook nyss O_o

Jag berättade det för personalen i receptionen, de hade ingen aning om det men de tyckte det var kul.

Mitt konto har varit jättemycket krångel med och idag fick jag ge upp och börja om från scratch :cry: men har under dagen tagit mig till level 6 igen.

Fotografiska lockar i sitt nyhetsbrev att:

Huset fullt med fotografi & Pokémons
Huset fullt, är de minsta man kan säga om Fotografiska just nu. Förutom sex stycken fantastiska utställningar med bland annat Greta Garbo och Bryan Adams, så har vi även fullt med Pokémons i lokalerna och ett gym ute på växtgrillen.

Själv var jag mer intresserad av utställningarna än att leta Pokemons i lokalerna - men jag fångade en del utanför ;)

Fick Magikarp och Goldeen i varsitt ägg idag...andra gången för båda och ingen rolig CP på någon av dom :grin:
Fick även en Krabby på 172 i ett ägg tidigare under dagen vilket väl var helt okej.

Hade stora problem att komma in i spelet när jag var på kvällrunda med pappa. Hans buggade inget alls men jag kom inte in på över 20 minuter. Stod att servrarna var överbelastade.
Enda helt nya för ikväll var en Squirtle men tyvärr låg CP.

Lyckades dock ta över mitt första gym idag! Så jag känner mig mäkta stolt :p
Nu har såklart redan några andra tagit över, är man själv i ett gym är man såklart ett lätt byte.

Hur få man äggen?
Man får dem vid pokestops. Inte varje gång utan man ska ha lite tur.

Igår fångade jag en Electrode utanför mitt hus :). Spännande dock att jag fick denna eftersom jag inte ens fångar Voltorb innan, och nu har jag plötsligt den utvecklade varianten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 55 56 57
Svar
1 126
· Visningar
73 140
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
397
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 603
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka