Jag har bara tryckt på den och då får jag upp en bild på kyrkan, men man kan alltså hämta/få saker där? Måste man vara på en viss level?Låter som ett pokestop? Gå dit och snurra på den isfMen med respekt för platsen du är på i åtanke givetvis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bara tryckt på den och då får jag upp en bild på kyrkan, men man kan alltså hämta/få saker där? Måste man vara på en viss level?Låter som ett pokestop? Gå dit och snurra på den isfMen med respekt för platsen du är på i åtanke givetvis.
Yes, det är bara att hämta. Ingen speciell level növändig, den enda begränsningen på level så sett är gymmen som kräver level 5Jag har bara tryckt på den och då får jag upp en bild på kyrkan, men man kan alltså hämta/få saker där? Måste man vara på en viss level?
Svep med fingret över bilden så den snurrar.Jag har bara tryckt på den och då får jag upp en bild på kyrkan, men man kan alltså hämta/få saker där? Måste man vara på en viss level?
Om Pokémon hypen fortsätter så kanske vi få annonser i stil med.Är nu i Celle och har fått ett Pokestop precis utanför fönstret på mitt hotellrum , ska bli kul att se vad man träffar på för figurer här nere.
Saluannonsen finns redan, såg nåt om det på facebook nyssOm Pokémon hypen fortsätter så kanske vi få annonser i stil med.
"2:a till salu 56 kvm, nära till tunnelbana, dagis och service. 2 pokestops inom räckhåll från sovrummet."
"Vid bokning ange önskemål om extrasäng, havsutsikt, rökare, djurtillåtet rum och pokestop."
"Mysig miljö med utsikt över hamnen och pokestops inom räckhåll."
Jag berättade det för personalen i receptionen, de hade ingen aning om det men de tyckte det var kul.Om Pokémon hypen fortsätter så kanske vi få annonser i stil med.
"2:a till salu 56 kvm, nära till tunnelbana, dagis och service. 2 pokestops inom räckhåll från sovrummet."
"Vid bokning ange önskemål om extrasäng, havsutsikt, rökare, djurtillåtet rum och pokestop."
Har lyckats i stan idag!Svep med fingret över bilden så den snurrar.
Fotografiska lockar i sitt nyhetsbrev att:Om Pokémon hypen fortsätter så kanske vi få annonser i stil med.
jag brukar få mina vid pokestops.Hur få man äggen?
Man får dem vid pokestops. Inte varje gång utan man ska ha lite tur.Hur få man äggen?
Har en redanSkaffa powerbank!![]()