aaaaaavisJag fick en 1732 Snorlax ur ett 10 km ägg precis![]()
grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
aaaaaavisJag fick en 1732 Snorlax ur ett 10 km ägg precis![]()
Hur gör man för att slänga ägg? Jag får bara 2km, har aldrig fått ett 10km fast jag är på level 22.![]()
Idag fick jag iaf lite roliga saker i äggen
alla är 5km ägg
Rhyhorn 648 (min 2a)
Charmander 533 (ny)
Seel 600 (min 3e)
Lyckades även fånga en Starmie 461 (ny)
En liten fundering jag har är om det händer ngt (negativt) om jag råkar evolva ngt som jag bara har en kvar av och som jag inte har ngn kvar av efter jag har evolvat. Kommer jag förlora några poäng då?
ex om jag har en Nidorina och utvecklar denna till en Nidoqueen, då har jag ingen Nidorina kvar. Är det bättre att vänta med att evolva till jag har två Nidorina isf?
Nu har vi varit på Öland en vecka! Solliden hade typ 20 pokestops och 2 gym. Gissar att prinsessan spelar hej vilt...
Vad gör man med stardust?
Någon form av uppgradering som behövs i Gym?
ad har Candyn för funktion?
Om jag går in i Pokemon menyn, så är det cp framför varje pokemon. Vad har det för funktion?
Samma typ av pokemon har olika cp? Ted Pidgey på 10 och en lika på 77.
Det ser även ut som att det bara finns plats för 250 st, är det så?
du skulle ha stannat kvarHar inte ens sett någon![]()
Då ska man välja att leval en pokemon med redan höga cp?Stardust kan du använda för att "levla" din pokemon så att den får högre cp (combat power). Pokemons kan ha olika cp, ju högre desto bättre vid fight. Med candy kan du antingen evolva (om det går, tex kan du evolva pidgey till pidgeotto o sen till pidgeot), eller till att levla upp (kostar både stardust och candy).
TackHänder ingenting![]()
okiCharmander är 2 km-äggfinns en egg chart man kan kolla på för att se vad man kan få (kan inte kopiera in från telefonen)
![]()
Ja så höga som möjligt. Helst med mer än 2/3 på cp kurvan (den vita bågen över pokemonen). Genom att evolve får du nya pokemon (utvecklingen av den du evolve), candy och stardust förutom xp.Då ska man välja att leval en pokemon med redan höga cp?
VAd är vinsten med evolva?