Positiva tråden del 2

Åh, murgröna är en av mina favoriter! Så vacker. Tyvärr har jag fått spinn på min varje gång jag försökt så jag gav till slut upp.
Utomhus i kruka? Älskar också murgröna. 🌱

De senaste två veckorna har jag insett att jag har börjat att andas igen, slappna av och få tillbaka glädjen. Mitt liv har varit en berg och dalbana de senaste 2åren med stor sorg. Men nu, efter stallbytet i början på december, känner jag glädje. Hästarna är mitt andrum och jag älskar att gå i stallet och pyssla kring hästarna. Jag har också ridit mer den senaste tiden när det funnits möjlighet till det. Idag gick jag och myste i hagen med mina 3 trots att det blåste halv storm. Så skönt 😍
Åh, vad härligt att läsa! :heart
 
Att från ha mått rövigt som sju svåra år förra veckan så mår jag plötsligt prima.
Jag tror att det är ljuset, ljuset. Två dagar i rad med sol. Promenad på lunchen. Inte becksvart när jag går morgonturen med hundarna - ja så mycket som samlar på sig bra energi
 
Ett träd som fallit i min skog som har levande grenar blandat med döda - små svällande knoppar och små glödande tickor som dansar med varandra i skymningen. Som om vintern och våren går hand i hand såhär i de första suckarna av längre dagar.
 
Gjorde en läskig grej idag. Läskig för mig alltså. Ska ge bort en sak jag inte behöver och inte kan sälja så stämde möte med en främmande person som vill ha den.
Blev rädd först men nu känns det ok. Vi ska ses (på en offentlig plats) i veckan så jag kan lämna över saken.
Det är positivt att jag äntligen vågade ta steget eftersom att jag stört mig på att saken tar plats och jag behöver inte den.
Plus att det är läskigt att möta främmande människor men nu får jag träna på det.
Heja mig!
:banana:
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 231
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Den här tråden tangerar en del andra trådar, men jag tänkte att det skulle bli en mer positiv tråd. Det är en del användare, jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 403
Kropp & Själ Inspirerad från annan tråd :) Ibland drunknar de positiva bitarna i livet av det negativa, så här struntar vi i allt negativt och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
4 132
Juridik & Ekonomi Jobba inte deltid/ med uppehåll då det påverkar din pension. Varenda krona du tjänar räknas. Hört dessa 2 hela livet från olika håll...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 930
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp