Positiva tråden

Killen har berättat om sin torktumlare som kan va lite känslig att man måste öppna och stänga luckan, samt ta ur lådan med vattnet för att den ska vilja starta.

Jag lägger in mina saker, stänger luclan, hittar programmet jag ska köra och sen trycker på start och den startat utan problem. Killen blev lite paff. 😅
Hur mår du efter avåkningen ?
 
Var på hästloppis igår och fick sålt en hel del grejer = nöjd.
Köpte ett par vinterkängor, helt nya/oanvända för 400kr. Googlade runt lite nu för att se vad det egentligen var för några och hittade att de kostar 1300 i butik så rätt nöjd med mitt fynd :D
 
Jag var på läkarbesök med min man igår och proverna såg generellt förbättrade ut. Han fick beröm för sitt arbete med att lägga om , ptja, det mesta i livet. Det berömmet han så väl behövde. Det var underbart att se honom stärkt och stolt. Och han kommer att skrivas upp på transplantationslistan!!!
För övrigt. Våra fantastiska barn.
Valpen. Valpen. Valpen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
52 53 54
Svar
1 074
· Visningar
54 554
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
363
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp