Preventivmedel

Har inte samma sort, men för mig försvann mensen på en gång. Tror mycket berodde att jag började med dem i slutet av föregående mens och sen reagerar säkerligen olika kroppar olika vid insättning, så ge det iaf en period till och är det samma blödningsmängd vid nästa mens, be om att få prova en annan sort.
Ja jag tänkte ge det åtminstone tre månader innan jag ger upp. Jag följde barnmorskans råd och började direkt när spiralen var utplockad. Hon sa att det kunde bli lite mellanblödningar, men det här är ju löjligt.
 
Oj vad jobbigt för dig förstår att det måste suga riktigt hårt! Inser att jag har haft en jävla tur som är helt blödningsfri på både hormonspiralen och p staven! Tackar tackar för det!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har använt p-ring i ca 10 år, upptäckte dock för några månader sedan att man inte ska använda det efter 35 och jag har fyllt 40 i...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 007
Senast: snorp
·
Kropp & Själ jag har efter 9 års uppehåll från allt vad preventivmedel heter nu blivit övertalad av barnmorskan att börja käka mellanpiller (som de...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 991
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Jag är inne på min tredje Mirena hormonspiral. De tidigare två har jag varit hur nöjd som helst med, men nu har det vänt. De första två...
2
Svar
25
· Visningar
19 273
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har börjat gå i tankarna att överge mina P-piller till förmån för ett hormonfritt alternativ, eftersom jag insett att jag helt...
Svar
3
· Visningar
4 699
Senast: WaterLily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp