Bukefalos 28 år!

Prinsarna i Towern (Ulvspel)

Jag spelade som en påse skit - tur att vi hade lite tur.

Första missen - såklart att risken fanns at Q var Richard och förstås sannolikt att hon var ond. Hur kunde jag välja henne då?

Sen hade jag sjukt fel om vem som var vad - trodde länge på hemlig som god tviling och därav förvirringen. Sen trodde vi absolut att goda lyan skickat ett beskydd till DD ...som inte var siad - jag var typ säker på det. Och hur kunde vi välja bollen? Vi borde ju valt Snurris som antagligen borde varit ett mer osäkert kort.

Jag var ändå nöjd över käket av Ida och förstås att kvällens vinna eller försvinna funkade.
 
Jag spelade som en påse skit - tur att vi hade lite tur.

Första missen - såklart att risken fanns at Q var Richard och förstås sannolikt att hon var ond. Hur kunde jag välja henne då?

Sen hade jag sjukt fel om vem som var vad - trodde länge på hemlig som god tviling och därav förvirringen. Sen trodde vi absolut att goda lyan skickat ett beskydd till DD ...som inte var siad - jag var typ säker på det. Och hur kunde vi välja bollen? Vi borde ju valt Snurris som antagligen borde varit ett mer osäkert kort.

Jag var ändå nöjd över käket av Ida och förstås att kvällens vinna eller försvinna funkade.
men guud!!
du vann ju leken till onda ju!

seså
bara ta ett glas rött och flina! :D
 
Tack för en rolig lek. Det var utmattande för hjärnan att leka, speciellt när det varit mkt under dagen så jag redan var trött när jag skulle sätta mig vid leken. Kände att jag inte kunde hålla kvar trådar i skallen som jag brukade. Men det blir väl bättre med fler lekar :)

ps! idag tog jag mig ner för källartrappen och kunde hänga tvätt. :banana: fast nu kan jag ju inte hävda att gubben måste göra det för att jag inte kan längre :rofl:
 
Jag var så himla osäker igår, idag tyckte jag att det blev glasklart men då hade jag inte tid att leka istället.:banghead:
 
Fast jag och Myrten gissade på att ni skulle käka Bollen.. Vi ansåg att Bollen troligast var säkraste käket för er.. Men DD var smart!

Jag hade nog ändrat om inte DL var tidigare än jag trodde O_o

Helt plötsligt kom en uppdatering innan klockan 10. Jag hade tänkt ändra till Snurr för jag insåg att DD nog hellre skulle skydda bollen
 
Tack för en skoj lek alla :)
Förutom att rätta sidan förlorade så var jag på ett sätt tacksam att bli lynchad - ont om tid pga jobb.
Har dock, och kommer nog alltid ha, svårt att sätta ord på tankar och att förstå vinkar hit och dit (vem som är siad tex och vem som är siare).
 
Kul lek!

Jättextra roligt att jag överlevde i princip

Jag var rätt säker på att Modest och Sasse skulle få lite respit pga återkomst till lekarna och inte sias/åka jättefort så jag trodde jag skulle åka pronto
 
Tack för en skoj lek alla :)
Förutom att rätta sidan förlorade så var jag på ett sätt tacksam att bli lynchad - ont om tid pga jobb.
Har dock, och kommer nog alltid ha, svårt att sätta ord på tankar och att förstå vinkar hit och dit (vem som är siad tex).

Vi i lyan hade rätt dålig koll vi med och då visste vi ändå vilka som var goda
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 451
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 907
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 236
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
23 106
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp