Rabatt på färjebiljetten

cutty

Trådstartare
Travet har sedan flera år tillbaka 10% rabatt på HH-ferries. Galopphästar inget. :cry:
Var idag och åkte över sundet, och fick 10% rabatt på bil med släp tack vara Med mera-kortet!!! Coop alltså. Billigare än att behöva köpa en travare...

Ett lätt sätt att spara drygt 60 kr :idea: Räcker till en öl på Klampen!
 
Senast ändrad:
Sv: Rabatt på färjebiljetten

De magiska bokstäver är S, G och C.
Det är många medlemskap, som ger rabatt på färjan. Dessa dagar kan du även få 10 procent om du råkar vara fött i 1949 (fast inte helgar). Synd man inte får lägga ihop dem.
 
Sv: Rabatt på färjebiljetten

Vad bra! Detta visste de ej om i biljettkassan då jag provade vid första färden. Fick svaret att det bara gällde travhästar...
 
Sv: Rabatt på färjebiljetten

Som VANLIGT är du DANSK.
S G C kan du ju försöka med ,hjälper ABSOLUT inte något.Galoppen har som VANLIGT inte lyckats med att samla sig till någonting.:eek:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jaha, från mitt kärleksfulla grundläge blev det visst en störtkrasch ner i vansinnet....:meh: Eller ska jag kanske bara se det som ett...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Sist jag(och mina föräldrar då)hade häst var det en relativt enkel historia. Stallplatserna kostade 800 kr i kallhyra(kollektivstall med...
2 3
Svar
53
· Visningar
10 440
Senast: lil-sis
·
G
Hästmänniskan Jaha, så har det kört ihop sig... I november -08 tog vi in en hyresgäst i vårt stall. Vi hade igentligen inte tänkt göra det, men...
Svar
15
· Visningar
2 687
Senast: Gargoyl
·
Ekonomi & Juridik Hejsan! Har som vissa känner till, andra inte, så skaffade jag mig för 6 månader sedan en liten varmblodsvalack som inte längre kunde...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp