Bukefalos 28 år!

Räkneverket står stilla på Lek-S...

Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

ahaa ni vill bli av med de som fyller tråd på tråd med trams? :idea:
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Snarare de som bara skriver för att få bättre statistik?:idea:

Jag gillar inte heller inläggsjagare. Och jag har kommit på en sort till, alltså utöver de som skriver inlägg med nollsubstans: de som svarar på rena faktafrågor som de inte vet svaret på.

Q: Vad kostar Aftonbladet?

A: Vet inte. Gå till kiosken och fråga.


Q: Kan man ha lättmjölk i stället för grädde i potatisgratäng?

A: Vet inte. Du får väl prova.


Q: Vad tjänar en ridinstruktör?

A: Inte särskilt mycket, antagligen. Du får väl fråga i nåt stall.

Varför skriver man såna svar? Det är ju konkret fakta den som frågar vill ha. Om man inte vet är det väl ingen idé att skriva - om man inte jagar inlägg, förstås.

23.gif
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Snarare de som bara skriver för att få bättre statistik?:idea:

Jag gillar inte heller inläggsjagare. Och jag har kommit på en sort till, alltså utöver de som skriver inlägg med nollsubstans: de som svarar på rena faktafrågor som de inte vet svaret på.

Q: Vad kostar Aftonbladet?

A: Vet inte. Gå till kiosken och fråga.


Q: Kan man ha lättmjölk i stället för grädde i potatisgratäng?

A: Vet inte. Du får väl prova.


Q: Vad tjänar en ridinstruktör?

A: Inte särskilt mycket, antagligen. Du får väl fråga i nåt stall.

Varför skriver man såna svar? Det är ju konkret fakta den som frågar vill ha. Om man inte vet är det väl ingen idé att skriva - om man inte jagar inlägg, förstås.

23.gif
Du har fortfarande MER än mig. Nu är skillnaden ännu större än då denna tråd skapades. Du är ju uppe i mer än 20 000. Hur kan det komma sig, håller du på att skriva upp dig :confused:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 536
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 621
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 334
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hög matskål
  • Annonsera mera hundar 2
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp