Rätt gå in till häst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rätt gå in till häst

Ja man är ju verkligen i händerna på en myndighet. Ofta så går det att resonera även med myndigheter men har dom bestämt sig så är det ju kört. Jag lider verkligen med Anette som ska ha att göra med en myndighetsperson som P, som ej ens vill bemöta henne personligen... det måste ju vara en otäck upplevelse av någon form av förtryck...
 
Sv: Rätt gå in till häst

Men det hade varit skönt om inspektören hade tryckt till anmälaren lite, det måste jag ändå tycka. :rofl: :rofl:
Gjorde h*n inte det? Det hade verkligen varit på sin plats. Hade jag varit insp hade jag tagit kontakt med anmälaren efteråt, för att markera ordenligt, att så här gör man inte! Man utnyttjar inte en myndighet , ett system som är till för att skydda, för sitt eget hämndbegär. Det är att lura till sig något tycker jag som man inte har rätt till. Anmälaren använder ju insp tid, dvs skattepengar, bara för att hämnas... Sinnessjukt beteende!:devil:
 
Sv: Rätt gå in till häst

"Sv: Rätt gå in till häst
Risken finns dock att vissa mer eller mindre förutbestämda rättshaverister råkar illa ut trots någorlunda bra djurhållning.
O det finns faktiskt exempel på totala tokstollar till inspektörer.
PL "

Vi kanske skulle införa samma system för inspektörer som för djurägare. Utgå från att alla är tokstollar och inspektera dom samt att dom får betala kostnaden för det.
 
Sv: Rätt gå in till häst

Vi kanske skulle införa samma system för inspektörer som för djurägare. Utgå från att alla är tokstollar och inspektera dom samt att dom får betala kostnaden för det.

:rofl:..Önsketänkande ...om "vi" i det här sammanhanget inte bara var rättslösa granskningsobjekt så ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (DT) På kort tid avled fyra hästar för Anette Hedman i Älvdalen. Något som bidragit till att miljönämnden anmält henne och begärt att...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 825
Senast: Lillfi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp