Bukefalos 28 år!

Rätt rolig bild...

Gnist

Trådstartare
:love: :love: :love:


Katt_Valp_2.jpg


Tagen i rätt ögonblick och fångar aussiens innersta väsen rätt bra tycker jag :angel: :D :D
 
Sv: Rätt rolig bild...

Gillar kattens blick ! :eek:

Ser ut som om den tänker " jisses, det lät hemskt ! Tror inte jag vågar titta"
 
Sv: Rätt rolig bild...

Jaha :p är det nu på fredag de flyttar? fick för mig att det skulle va i fredags :p
 
Sv: Rätt rolig bild...

Pojkarna flyttade igår och bruden till Norge + den andra flyttar nu på fredag. Båda åker med ner till Österbybruk och blir hämtade där på morgonen för vidare transport till sina nya hem.

Det besparar valpköparna några mil, fast de får ju iofs vänta en vecka längre på sina sötnosar :devil:
 
Sv: Rätt rolig bild...

Vågar man fråga vad som hände sekunden efter bilden var tagen?:D

Han har inte hört talas om att ge sig på nån i sin egen storlek? Hur sött som helst.:love:
 
Sv: Rätt rolig bild...

Det hände inget speciellt faktiskt :D Katten älskar valpar och valpar älskar katten :love: ;)
 
Sv: Rätt rolig bild...

Misstänkte att kissen inte skulle bry sig då hon gosade med dom i valplådan. :love:
Men bilden gör att man funderar på vad som skett efteråt om det varit en kisse som gillar att boxas. Sett för mycket på americas funniest homevideos.:D
 

Liknande trådar

Fordon Jag fick en mindre rolig överraskning igår morse då min bil varnade för brist på kylarvätska. Jag fick tack och lov tag i rätt sort och...
Svar
13
· Visningar
920
Senast: Shaggy
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 338
Senast: geting
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp