Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Fritid I denna vÀrld vi lever i med sÄ mycket slit och slÀng vill jag lyfta och hylla loppisköp med en trÄd.
Pris Àr kul att fÄ veta och bild...
HÀstnyheter Ja, man fÄr ju skilja pÄ vad som kan leda till att kundkretsen decimeras och vad som ska kunna leda till att hen myndighetsvÀgen nekas...
Tjatter Kommer antagligen snart kunna köpa en bil för ett ganska bra pris, sÄ har börjat kika pÄ parkering hÀr i omrÄdet. Stör mig pÄ att det...
Ăvr. Barn Lillgrabben var pĂ„ 6-mĂ„naderskontroll idag. Hos sjukgymnast i tisdags. AlltsĂ„ han Ă€r verkligen social. Ibland. Blev blygledsen för sin...
Ăvr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det Ă€r inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. SĂ„ kan jag undvika...
Lantbruksdjur Och i vĂ„rt sista klĂ€ck har tvĂ„ av blommekycklingarna HĂTTA đ ytligt som tusan men sĂ„ himla gulligt! Har kollat efter uppfödare som har...
AnlÀggning För lÀnge sedan, nÀr vi fodrade kraftfoder i lösdriften (uppbundna) fanns Stubbs Gummihinkar med platt baksida.Totalt okrossbara och...
Foder & Strö Jag personligen innefattar "kÀnna med handen" i begreppet "lÄta ögat avgöra" eller "titta pÄ hÀsten" om det stÄr i motsats till att...