JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Uppdatering. I augusti hämtar vi en liten blå spotted sibbe-kille som vi kommer kalla för Truls
Uppfödaren hade egentligen tänkt behålla honom till avel men vi hade tur och fick möjligheten att tinga honom ändå.
Sorgen efter en katt
Övr. Katt Jag postade nyligen en tråd om min 11-åriga katt med diskbråck. Det blev tyvärr så att han fick somna in i tisdags. Han förlorade...
Startad av DeCloe
30 Maj 2026
Svar: 18
Visningar: 938
Katt
Vad för kattras passar mig och sambon?
Övr. Katt Äntligen kanske på g skaffa katt. Det luta emot det 🥰 Kommer dröja och har inte bråttom (har redan väntat massa år av olika skäl)...
Startad av Halcyon
22 Apr 2026
Svar: 45
Visningar: 2 432
Katt
Lämplig kattras?
Övr. Katt Sonen på 4,5 fullkomligt älskar katter och har nu i flera dagar (en halv evighet, ni vet, för ett beslut kring ett djur som kommer leva...
Startad av Hedinn
11 Sept 2026
Svar: 14
Visningar: 424
Katt
Vilken ras?
Övr. Katt Jag har tidigare enbart haft huskatt men är nu intresserad av en raskatt. Anledningen är att jag vill ha lite koll på hur personligheten...
Startad av Kaktus
21 Sept 2025
Svar: 65
Visningar: 3 610
Katt
När är det okej att...
Träning Enda gången i modern tid som jag gått tillbaka för att ta bort va när ena hästen släppte flera små mitt för ena grannes postlåda 😅
I...
Shixle
32 minuter sedan
Årets bantningstråd
Foder & Strö Okej tillbaka igen. Ponnyn har nu lagt till rymma på repertoaren men tänker att munkorg blir minimum iaf.
Blyger
Idag kl 16:54
Svar: 48
Visningar: 1 674
Vård