Shelly har varit ute och kollat in trädgården. :)

C7DA2A8A-85E1-4C3F-9CDE-F41018E95C12.jpeg
 
Jag blev helt kär!!! Kan du berätta mer om den? :love: Har själv haft en daggecko.
De blev ju jag med när min bror kom hem med en sån , så de är ju hans fel.

De är ett natt djur äter mjölmaskar(blir tjock av de) , pangdubia med vattenmelon och krossade insekter i påse får ju min just nu . tycker de är lätt sköt liten ödla . Den behöver fukt minst en gång per dag

Köpte den för att prova om de gick att ha ödla dels att min lgh är kall på vintern dels för katten (hon skiter i den totalt)
 
De blev ju jag med när min bror kom hem med en sån , så de är ju hans fel.

De är ett natt djur äter mjölmaskar(blir tjock av de) , pangdubia med vattenmelon och krossade insekter i påse får ju min just nu . tycker de är lätt sköt liten ödla . Den behöver fukt minst en gång per dag

Köpte den för att prova om de gick att ha ödla dels att min lgh är kall på vintern dels för katten (hon skiter i den totalt)
Låter bra, synd att den är nattdjur men man kan ju ha en svag lampa så man ser den ändå. Absolut ett djur jag antecknar på min lista över djur jag kanske provar på någon gång i livet! :heart
 
Haha, för en sekund troddejag att gardinen var en ormrumpa och hajade till! :laugh:
"Jösses, vad i helsefyr är det där!?"
Hon lade sig där sen, efter en stund blev jag orolig över om hon blev för kall, sen låg hon på min mage i 20 minuter 😍.
Hon har otroligt vackra färger som är svåra att fånga på bild. Skiftar i grått/grönt med bruna sadlar och rosa på sidorna, plus den röda svansen. Hon är så vacker, förundras varje dag 🤩🤩
 
Hon lade sig där sen, efter en stund blev jag orolig över om hon blev för kall, sen låg hon på min mage i 20 minuter 😍.
Hon har otroligt vackra färger som är svåra att fånga på bild. Skiftar i grått/grönt med bruna sadlar och rosa på sidorna, plus den röda svansen. Hon är så vacker, förundras varje dag 🤩🤩
Är det en ”normal” färg/teckning att svansen övergår i annan färg sådär? Eller har hon på nåt vis fått två färger i ett? Jag trodde först att du höll i två ormar på bilderna, riktigt läcker färg, oavsett!
 

Liknande trådar

Övr. Djur Trodde väl aldrig att jag skulle göra en sån här tråd, men here goes :p Jag vill ha ett djur! Har två katter, men jag vill ha nånting...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 818
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Jättehungrig katt
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp