JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Restips! (Bali? Sri Lanka?)
Kropp & Själ
Trådstartare
Trådstartare
Raderad medlem 6459
Startdatum
Startdatum
19 Jun 2017
Svar
Svar
40
Visningar
Visningar
3 141
Bukefalos 30 år!
Som sagt så vill jag inte till Afrika och absolut inte till Zanzibar. Jag har varit där mycket, har jobbat mycket med just resor dit och är helt osugen på att åka tillbaka. Som sagt, vill se nytt och spännande, inte samma gamla Afrika (
) som alltid
.
Sri Lanka
Fritid Efter lite strul med Air France förra gången vi reste med dem har vi fått en rejäl bonuscheck att använda hos KLM/Air France och detta...
Startad av Mineur
18 Jul 2026
Svar: 6
Visningar: 316
Allmänt
Munsår
Kropp & Själ Jag har i stort sett hela livet haft problem med munsår. Jag har väl prövat det mesta, men absolut ingenting fungerar.
Nu vänder jag...
Startad av ufot
16 Sept 2026
Svar: 29
Visningar: 590
Allmänt
Vad ska jag göra med håret?
Kropp & Själ Jag har hår till svanskotan och vill egentligen ha kvar längden, men det är otroligt slitet så jag behöver klippa av det. Men vad ska...
Startad av Mirre
26 Aug 2026
Svar: 3
Visningar: 408
Allmänt
Vart ska vi åka?
Fritid Vi vill åka på semester! Nästa år, någon gång mellan maj och oktober typ. Helst inte för varmt och stekande sol. Inte någon all...
Startad av sthu
15 Dec 2025
Svar: 21
Visningar: 1 008
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Sitter och kikar på folk som ser "The Hunger Games" för första gången. Oklart varför eftersom jag inte gillar serien till att börja med...
Sel
4 minuter sedan
Dejtingtråden 39
Relationer Jag tänker att det inte spelar någon roll hur odramatiska tidigare relationer har varit, om uppbrottet blir riktigt fult av någon...
Sel
30 minuter sedan
Svar: 928
Visningar: 58 628
Allmänt
Arbetsintervju
Svar: 504
Visningar: 45 599
Dagbok
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Idag kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 404
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Idag kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 179
Hund