Sv: Rid- trosor?
Ehh ni killar har ju hur mkt bra boxer som helst, alla boxer som är åtsittande modell är ju perfekta (för det var vad vi som upptäckte det fick använda innan de kom på att göra åtsittande boxer även till tjejer). Av någon jäkla anledning är det ju så att killars underkläder alltid är gjorda för funktion först och främst och det finns aldrig sömmar och dylikt på fel ställen, men tjejers görs typiskt av killar de också för där är det utseende före funktion och sömplaceringen lämnar ofta väldigt mkt övrigt att önska.
Jag har ett tydligt exempel i mina lådor, Jacson har gjort ridboxer både till tjejer och killar, mkt snarlika varandra men en stor skillnad, tjejboxerna är jättetunna silkiga och med en jäkla söm placerad mitt i det "hela" som INTE är skön precis om man försöker rida med dem. Denna söm är typiskt gjord för att de skall forma sig snyggare om rumpan (skitviktigt ju när man skall ha dem att rida i), herrmodellen däremot har ett mjukt extra lager invändigt och naturligtvis ingen söm dumt placerad. Nu ser man ingen skillnad på dem för övrigt om man inte vet att det är herr resp dam men varför varför är det alltid så....