Ridbyxor från Monella ?

G

geisli96

Hej !

Är det någon som har ridbyxorna i skinn eller mocka från lillhästen som monella gör ? och vad tycker ni om dem ? jag funderar på att köpa ett par i mocka och vill därför veta om de är bra
 
Jag har en kompis som har ett par. Hob vägrar nästan att ta av sig dom, så jag antar att dom är supersköna! Hon är helnöjd!
 
Jag har ett par tyvärr i skinn med mockaskoning. Dålig kvlitet. Sömmarna släppte nere i benen efter några ggr. Sen gick fodret sönder på flera ställen i byxan och sedan lossnade även knappen och detta efter bara någon månads användning :devil:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
512
Senast: Gimlan
·
Utrustning Någon som vet var jag kan söka efter det? Det enda märket jag hittat som har det verkar ha storlekar uppåt väggarna för mig. Enligt...
2
Svar
20
· Visningar
1 529
Ekonomi & Juridik Hej, Dottern vill skapa sitt eget märke och prova sätta det på ridbyxor. Vi vet inte ens var man börjar… fick tips om Alibaba men...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
661
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp