Ridhus 2019!

8C8BC619-C9A7-40B5-81ED-52F61921BEC8.jpeg

Ekallé pryder långsidan av ridhuset🍂
 
Kaosartad start när montageteamet för gjutning kom upp, det konstaterades att den ritning vi fått från leverantören var totalt felaktig och schakten har fått ändra på i stort sett alla plintar. utöver detta så har det varit helsnurrigt med leveranser som kommit i tid och otid med tunga artiklar, en långtradare på 24 meter körde fast på gården och vi fick hjälpa den att backa i bäckmörkret. ja herregisses... om det fortsätter så här så kommer jag få grå hår väldigt tidigt.
 
8147DE9C-64D1-4377-9B50-C418F8443F71.jpeg

Ny vecka och nya tag, möte med alla inblandade i eftermiddag för att räta upp allt efter förra veckans fiasko. Schakten har jobbat på som attan och tack vare dem så är vi ändå rätt bra i fas, nu ska bara ridhusleverantören börja samarbeta lite också.
 
Halloj! Har glömt att uppdatera! Allt är klart, upptäckte att jag bara har filmer från ridhusets insida så jag lägger upp bilder på det under veckan, men här ser ni utsidan i ljus och mörker:)
 
@DGjumping Ser verkligen fint ut på kvällen när det är upplyst inne i ridhuset. Fanns det någon särskild anledning till att det blev just det måttet?
 

Liknande trådar

Hästvård *bilder längst ner på sidan* Nu sitter jag och känner att jag behöver lite hjälp för att komma någon vart. Jag vill höra folks åsikter...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
20 516
Senast: Susan
·
D
Hästmänniskan moderatorn får ta bort denna trån om det visar sej att den ligger fel, men jag gjorde vad jag kunde för att få den rätt... står inför...
Svar
8
· Visningar
1 747
S
Hästmänniskan Jag letade hästtransport till min nya häst runt dec.månad. Hittade ett släp jag ville ha som va helt i nyskick. Jag stressade inte...
Svar
9
· Visningar
1 581
Senast: __Stilett__
·
S
Hästmänniskan Nu när nye idrottsminister Ringholm lovat pengar till ridsporten hoppas jag han håller detta. Ridskolans ridhus håller bara inte...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: bengall
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp