ridkläder

för det mesta, men inte alltid.
jo hjälm å skorna e alltid med.
 
Rider alltid i ridbyxor, vantar, hjälm och ridstövlar.

Eller om man rider ut kan det hända att man byter ut ridstövlarna mot skor :angel:
 
Jag älskar att sätta på mig riktiga ridkläder!I coh med att jag är så mycket i stallet så tycker jag att det är skitkul att ha snygga ridkläder!Jag menar,det är de kläder jag har på mig mest... :smirk: Det är så kul att matcha grejer som schabrak,ridbyxor osv...kan hålla på i oändligheten!
Visst är det lite fjantigt i och med att jag har hästen på en bondgård i ett kollektiv stall med sex personer i och fem hästar...men det är ju så kul!
Det känns ibland lite som att,jaha..nu när jag har så fräsiga ridkläder måste jag visa att jag kan rida också...lite som en kick!?
Kul är det i alla fall...förresten så dör jag faktiskt inte av att åka ner till stallet i ett par jeans och ful tröja,men som sagt:det är skitkul med snygga ridkläder! :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej, jag är utomlands och har lite impulsivt bokat en uteritt på ett välrenommerat ställe med välmående hästar, jag har givetvis inga...
Svar
10
· Visningar
725
Senast: Lingon
·
Utrustning Jag är inne på att köpa shortchaps att ha under vintern, men har någon tips på märke/modell för riktigt breda vader?
Svar
6
· Visningar
743
Senast: Zpunk
·
Utrustning Både jag och dottern behöver skor inför vintern i stallet. Vad har ni för tips? Inga muckboots, inga fancy dyra i läder som jag ändå...
Svar
10
· Visningar
828
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp