Riktigt snygga sidor!

Sv: Riktigt snygga sidor!

Jag tycker med att det är snyggt, men vart har Gnägg tagit vägen ? Hittar ingenting :(
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Skuggfaxe12 skrev:
Det tycker jag med.

Något som jag tycker är felplacerat är den där enormt bra navigationsmenyn (rullgardin) som finns nederst. Det borde finnas högst upp! Tycker jag då!

Håller med dig.Jag hadde tyckt att det vore lättare om den fanns upptill. :bow: :D
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

nilema skrev:
Ex. ditt användarnamn är stort, dvs teckenstorleken är, i mitt tycke, onödigt stort.

Sen tror jag att tex knapparna upplevs stora (citera, skapa ny tråd) då man inte är van dessa

Jag tycker det är bra, det blir tydligt......... jag tror att det är för att man så van vid det mindre.....nu kom ju menyn i överkanten, så allt drogs ju ut åt vänster, vilket man inte är van vid. Jag är dock överlag nöjd med förändringen...

Det enda som jag inte klurat ut än är: När man förr gick in på tex senior och såg att det fanns nya svar i en tråd man tidigare besökt så kom man direkt till de nya svaren när man klickade på rubriken.
Nu närman klickar på rubriken så kommer man till första inlägget och måste scrolla sig ner till det sista. Alternativet är att man i högerkanten ju ser vem som skrivit sista inlägget och klickar på pilen där så kommer man till sista.... och då kan det ju kommit 4 nya inlägg, så måste man scrolla UPPÅT i stället.

Sista alternativet är ju en liten knapp där det står att manska klicka för att komma till de nyskrivna inläggen.... detta funkar inte för mig. Jag kommer till andra eller tredje inlägget i tråden, och vill kanske komma till svar nr 14 som jag inte läst........

Oj vad krångligt det är att förklara....... är det NÅGON som fattar vad jag menar??? :confused: Snurrar jag till det??? :confused:
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Gunnar skrev:
Kan ni vara lite mer specifika på vad exakt som är stort.

Jag har precis tagit bort lite tomrum som fanns inlagt ovanför och nedanför, avataren/användarbilden. Det borde göra så att inläggen blir mindre höga.

Det finns en annan variant på visning där all den informationen ligger ovanför inläggen, som jag skulle kunna byta till, men jag tror fler skulle ogilla det.
Det är mycket bättre redan nu!
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Prosit skrev:
Det enda som jag inte klurat ut än är: När man förr gick in på tex senior och såg att det fanns nya svar i en tråd man tidigare besökt så kom man direkt till de nya svaren när man klickade på rubriken.
Nu närman klickar på rubriken så kommer man till första inlägget och måste scrolla sig ner till det sista. Alternativet är att man i högerkanten ju ser vem som skrivit sista inlägget och klickar på pilen där så kommer man till sista.... och då kan det ju kommit 4 nya inlägg, så måste man scrolla UPPÅT i stället.

Sista alternativet är ju en liten knapp där det står att manska klicka för att komma till de nyskrivna inläggen.... detta funkar inte för mig. Jag kommer till andra eller tredje inlägget i tråden, och vill kanske komma till svar nr 14 som jag inte läst........

Oj vad krångligt det är att förklara....... är det NÅGON som fattar vad jag menar??? :confused: Snurrar jag till det??? :confused:

Det tog mig en stund att hitta den funktionen oxå!

Till vänster om trådnamnet finns det en knapp med en pil nedåt, klickar du på den får du fram de inlägg som är nya efter du läste sist.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Jag har fixat lite med storleken på användarnamnet.

Knapparna har jag funderat på att göra något åt men jag väntar ett tag med det.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Gunnar skrev:
Jag har fixat lite med storleken på användarnamnet.

Knapparna har jag funderat på att göra något åt men jag väntar ett tag med det.

Storleken på namnet blev bra, knapparna gör väl inget att dom är som dom är = lätta att hitta, eller vad tycker ni andra??
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Varför kan man inte välja [se] "Alla sidor" på en tråd? Nu när trådarna blir längre än en sida, så måste man helt plötsligt manuellt byta sida.

Sen tycker jag även att rullgardinen längst ner är bra, men nog var det överskådligare och smidigare när man hade hela menyn till vänster. Nu tar det en stund att klicka sig via undermenyer om man använder menyerna högst upp på sidan.

Jag undrar även vad "Gruppmedlemskap" (under kontrollpanelen) innebär?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Riktigt snygga sidor!

Gunnar skrev:
Kan ni vara lite mer specifika på vad exakt som är stort.
Användarnamnet och textstorleken i inläggen
mest för att vi är vana vid mindre tror jag.

och så är inläggen så breda! med skärmupplösning 1024 x 768 blir de ju just 1024 breda.
enklare och trevligare att läsa om de varit lite smalare.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Hade man inte kunnat lägga forumhoppen mellan rutan för snabbsvar och sista inlägget? Det ligger för långt ner nu?

En fråga till hinner du att läsa allt som alla skriver som du undrar och så?
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

och så mer kontrast
en linje mellan inläggen i inläggslistan hade varit tillräckligt nästan

men som det är nu är det alldeles för mycket gult :(
allt flyter bara ihop
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

roux skrev:
och så mer kontrast
en linje mellan inläggen i inläggslistan hade varit tillräckligt nästan

men som det är nu är det alldeles för mycket gult :(
allt flyter bara ihop

Håller med, som det är nu flyter det ihop för mycket.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Gunnar skrev:
Har du även sett att du kan välja trådad eller hybrid som visningsalternativ.

Annars tycker jag faktiskt det är lite lättare nu än förut att se vem som svarat vem.

Vill man vara klarare kan man använda citat-funktionen.

Nej det tror jag inte att jag har sett eftersom jag inte ens förstår vad som menas med det! Vart väljer jag det?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 459
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 015
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 934
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 204

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp