Rix påkörd av tåget

Gnist

Trådstartare
Rixfin.jpg


Min fina kille :(

Håller på att försöka få tag på en klinik som är öppen/har jourhavande vet. och det verkar vara rätt så hopplöst.

Vad jag kan bedömma, så har han en blödning i höger öga och möjligen en punkterad lunga. I övrigt vet jag inte vilka invärtes skador han kan tänkas ha :cry:
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Men vad säger du!!!

Jag håller tummarna för att du får tag på någon jourhavande.
ÄR det väldigt långt till närmaste djursjukhus?
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Men herregud:eek: Har han blivit på körd av ett tåg:eek: :cry: Hoppas att du nu får han till veterinär snabbt.
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Lutar åt att vi måste fara till strömsholm, vilket ligger 70 - 80 mil bort :crazy:
Sitter i telefonkö där nu..
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Men herregud! :eek: Hoppas att han klarar sig! Vi här hemma håller tummarna för er
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Vi har tur och behöver bara åka till sundsvall. Tar ca 2½ timme dit. Återkommer med rapport senare
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Åh, såg att du svarat!!!

Har du öppnat din julklapp?
Jag hoppas den betyder tur!!!!

:love:
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Fy, vad otäckt! Hoppas att det går bra för er!
//C
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Men usch va otäckt. Hoppas verkligen det går bra.
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Men åh kära hjärtanes..

Håll mig uppdaterad

Pm:ar mitt mobilnummer ifall att ni behöver hjälp ( finns ju inte så himla långt från sundsvall )

Håller alla tummar jag bara kan

/ Madelene
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Åhhh!!! :cry:

Lycka till!
Hoppas du hittar ett närmare ställe så ni kommer iväg och där ni får hjälp fort!
 
Sv: Rix påkörd av tåget

Jag hoppas av hela mitt hjärta att det går bra med honom och att det inte är livshotande.

Håller tummarna för er.

Kram A-M
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 528
Senast: Blyger
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 445
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 020
Senast: Sasse
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 440
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp