Bukefalos 28 år!

Romance scam.

Sv: Romance scam.

Någon har återuppstått från de döda. :D
Jag mailade lite snyftigt att jag inte hört något från varesig honom eller AMAREX så jag tänkte kontakta huvudkontoret för att fråga om frakten + jag hade mailat till den som påstår sig vara representaten och efterlyst försändelsen.

My darling captain.

I'm so sorry, I got worried since I didn't hear anything from you or the company. I don't know what to think, I miss you and get so very unsecured because of everything thats happened the last weeks. I've been sleepless the last two nights and all I can think of is you. (Att jag inte sovit nattetid beror på att jag jobbat nätter, men det kan ju han inte veta. :o)

Please forgive me, I do it out of love.
Mia

>
> Honey, what is wrong with you? You really make me sad.
> What concerns you and the delivery company? The company contacted me that
> you sent messages to them complaining of your personal predicament which
> is unnecessarily needed.
> Why must you start complaining to the company? Are they not a business
> oriented firm?
> Please, if you term yourself unworthy or unfit or incapable, please
> indicate politely to me so that i can change the recipient of my
> belongings.
> I cannot loose my belongings over mere token and you know the treasures
> that are locked in that box.
>
> Thanks honey
> Mark

Tyvärr klantade jag mig och råkade trycka bort hans meddelande på chatten innan jag hann läsa den. Skickade ett nytt snörvel till honom så får vi se vad han säger. Så vad tycker ni, ska vi roa oss en stund till med my darling captain? ;)
 
Sv: Romance scam.

"so that i can change the recipient of my belongings." :confused:

Tänker han skicka eran love garden till någon annan bara sådär - jag trodde att du var hans one and only :love:
 
Sv: Romance scam.

jag tycker att du skall ha mottagit hans belongings.. hahaha, se vad han sager da?? och som cherry pa toppen kontakta den "riktiga" amarex och se vad som hander.. eller be den andra kvinnan som du ar i kontakt med ocksa saga hon har mottagit hans saker.. hur skall han losa det?? lol alla dessa 600 000 som flyter runt.. du kan ju ocksa forsoka fa honom att sanda dig pengar genom western union, ge honom falska uppgifter forstas.. ja det finns mkt man kan gora.. om du orkar forstas.. eller sag till honom att han maste komma snart, du vill inte vanta langre pa din love garden och har mott ngn i stockholm som ocksa har en lovegarden han vill dela med dig.. lol..
 
Sv: Romance scam.

Haha, jag ser mest fram emot när hon ska avslöja bluffen....:rofl:

Webcam vill vi ha då *asg*
 
Sv: Romance scam.

"so that i can change the recipient of my belongings." :confused:

Tänker han skicka eran love garden till någon annan bara sådär - jag trodde att du var hans one and only :love:
Ja, det trodde ju jag med, att jag var his love of his life, men nu undrar jag om han bedrar mig? :mad: Han måste ju hållit andra småvarma och planerat det här en längre tid eftersom han har alternativt, trots att han försäkrat mig att har bara mig, att det är väldigt viktigt att jag förstår att jag är det enda som han har.

Jag undrar när AMAREX hör av sig, om jag är tagen till nåder igen? :angel:
 
Sv: Romance scam.

Åh, den bedragaren! :mad::mad::mad:
Nu har jag fått det här i mailen från en av hans andra kvinnor:
ja nu kom det mail på papper vad som ska skickas till mig
och att jag ska betala usd 2.350.00
men jag skrev att jag är pank
Ha, ha, jag frågade om hon bett honom skicka pengar? :D
 
Sv: Romance scam.

Någon har återuppstått från de döda. :D
Jag mailade lite snyftigt att jag inte hört något från varesig honom eller AMAREX så jag tänkte kontakta huvudkontoret för att fråga om frakten + jag hade mailat till den som påstår sig vara representaten och efterlyst försändelsen.



Tyvärr klantade jag mig och råkade trycka bort hans meddelande på chatten innan jag hann läsa den. Skickade ett nytt snörvel till honom så får vi se vad han säger. Så vad tycker ni, ska vi roa oss en stund till med my darling captain? ;)

Absolut frågan är bara hur vi ska få honom att få slita lite... och eventuellt lägga ut lite pengar?

Tog du upp frågan om hans avgångspapper?

Lite hur som helst så måste du väl ha en fullmakt för att lösa ut hans grejjer?
 
Sv: Romance scam.

Ja precis, för om han har skickat sina grejer TILL DIG så kan han väl inte ångra sig och byta mottagare? Eller kan man stoppa sånt man skickat iväg och få tillbaka det, jag vet inte hur det funkar? Annars måste du förstås ha en fullmakt för att hämta ut det :)
 
Sv: Romance scam.

Jag har tagit upp den tidigare och då pratade han om att han väntade på en signatur från gereralen, men sen har han vägrat svara öht när jag frågat om papper eller adress. När jag frågade tidigare om han inte kunde skicka pengar till mig förklarade han ju att det var olagligt att ha kontanta medel på campen, armén försåg dem med allt de behövde. Frågan är ju då var de sk 600 000 USD kommer ifrån? Men det törs jag inte fråga om nu när han ev är framme och nafsar på betet igen utan det får vi ta längre fram om han börjar lita på mig igen.

Det var riktigt kul att läsa på flashback och de länkar som fanns till bl a scambaiter.com där de verkligen blåst de här typerna på rejält med pengar. :rofl:
 
Sv: Romance scam.

Ooooh, min scammare är sur på mig, it's a child's game. :o

Föklarar att jag äter en massa smärtstillande och kan inte sova av oro för honom, att jag känner de som varit där och hur tufft det är. Jag frågade även var han skulle sända his belongings och om han träffar någon annan, nu när han redan förklarat att jag är den enda i hela världen som han har. :cry:
 
Sv: Romance scam.

Han börjar låta väldigt snarstucken och tjurig ja. Tänk vad fort vinden kan vända, var tog köra dig till jobbet och mysa i er lovegarden vägen? ;)

Du kan inte slänga in en joker, en kompis som kan tänka sig att låna dig pengar så du kan lösa ut paketet MEN som ju givetvis vill ha lite kontakt med din darling captain för att säkerställa han finns, du inte blir lurad och allt är 'i sin ordning'? ;P
 
Sv: Romance scam.

Vilken rolig sommarläsning. Jag har precis satt upp en love garden på min önskelista, tyvärr är Rialavargens hane inte så intresserad av att anlägga en sådan...
 
Sv: Romance scam.

Haha, sure. Låt mig skaffa en anonym mailadress bara ;)

Allmänt! Se till att vara försiktig om ni lyckas bra.

Det är lite som att leka med Hells Angels.

De har inte tid och energi på att leta upp någons som skojjar lite, men skulle ni lyckas och få dem att börja lägga ut mycket tid och arbete blir det en annan sak.
 
Sv: Romance scam.

Jag tror han har lagt ner det här nu och insett att jag inte har några pengar att betala frakten för. Det är ju en hotmailadress som används och jag har fått träffar i Malaysia men även England, så de finns ju inte allt för långt borta så jag ska nog inte försöka blåsa dem på pengar, annat än mina egna. :crazy: Mailen från "AMAREX" kommer dock från Saudi vilket förvånar mig lite om den stämmer.

Vanligtvis så skickar de dock virus som tack när de blivit lurade så jag öppnar inga länkar från "Mark" eller "AMAREX".
 
Sv: Romance scam.

Vilken rolig sommarläsning. Jag har precis satt upp en love garden på min önskelista, tyvärr är Rialavargens hane inte så intresserad av att anlägga en sådan...
Du får väl tipsa honom att jag väntar en försändelse och inte vill ha de konstgjorda blommorna så han kan få köpa dem billigt, bara frakten. ;)
 
Sv: Romance scam.

Jag tror han har lagt ner det här nu och insett att jag inte har några pengar att betala frakten för. Det är ju en hotmailadress som används och jag har fått träffar i Malaysia men även England, så de finns ju inte allt för långt borta så jag ska nog inte försöka blåsa dem på pengar, annat än mina egna. :crazy: Mailen från "AMAREX" kommer dock från Saudi vilket förvånar mig lite om den stämmer.

Vanligtvis så skickar de dock virus som tack när de blivit lurade så jag öppnar inga länkar från "Mark" eller "AMAREX".

Du kan högst troligt roa dig kungligt på deras bekostnad så länge du inte lyckas kosta dem en massa pengar.

Jag tycker sådant här är hur kul som helst men tyvärr tar ju sagan slut efter tid så jag undrar: planerar du (/dina väninnor) en ridå (avslöjande)?
Det hade varit mycket stimulerande att ta del av ev respons på ett avslöjande MEN jag misstänker att det enda som uppenbaras är en punkt av tystnad.
Finns å andra sidan typen som får blodad tand, lägger i en annan växel och bedyrar sin oskuld men det är troligen enmansföretagaren och ingen som är organiserad.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp