Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter inte precis gott. Inget jag skulle köa för att köpa...Den ska tydligen har sålt slut innan man hunnit säga rosa. Vilken hajp alltså. Han inte få nån. Mjölken är rosa med smak av jordgubbar och passar bra till smoothie
. Nån som han köpa och smaka av den? Är den god?
Har inget Ica på närorten så sällan man är in.Aldrig hört talas om... Hade nog inte köpt om jga sett den heller![]()
Jodå, vi kan vara lugna. Man kommer att steppa upp produktionen på högvarv.Vad är det i den? Svarar mig själv,, var tvungen att kolla.
MJÖLK, socker 1,8%, naturlig arom, laktasenzym, färgämne (betakaroten), vitamin D.
Jag är så skeptisk till allt som är smaksatt så min första tanke var att jag hellre fortsätter med yoghurt, frysta bär och apelsinjuice i mina smoothie. Men sen kom jag på, den kanske kan vara kul att frysa i sommar och ha som glass till barnen, kanske tillsammans med lite vanilj yoghurt. Så nu vill jag hålla utkik efter den ändå i sommar. Kommer dom släppa den igen? Vad kostar den i butik?![]()
Men folk köar ju för varenda nyheter som kommer utDet låter inte precis gott. Inget jag skulle köa för att köpa...![]()
Ja, tänkt dig rosa pannkakor på ett barnkalas. Vilken succéYikes, en snabb googling visar att sverige inte är immuna mot tiktok kaoset xD
Men den såg ju onekligen nice ut![]()
Fan vad coolt egentligenJa, tänkt dig rosa pannkakor på ett barnkalas. Vilken succé![]()
Man tror ju att du, med ditt nick, håller på att plantera en kampanj i uppstarten av en egen produktflora.Den ska tydligen har sålt slut innan man hunnit säga rosa. Vilken hajp alltså. Han inte få nån. Mjölken är rosa med smak av jordgubbar och passar bra till smoothie
. Nån som hann köpa och smaka av den? Är den god?
Då tänker jag milkshakeHar inte det funnits i evigheter. Chokladsmak och jordgubbssmak?
Har inte det funnits i evigheter. Chokladsmak och jordgubbssmak?
Muu eller nåt hette den väl?Tänkte samma, det har ju funnits innan.
Så det ska vara en mjölk med jordgubbssmak men som inte innehåller ens någon promille jordgubbe?Vad är det i den? Svarar mig själv,, var tvungen att kolla.
MJÖLK, socker 1,8%, naturlig arom, laktasenzym, färgämne (betakaroten), vitamin D.
Jag är så skeptisk till allt som är smaksatt så min första tanke var att jag hellre fortsätter med yoghurt, frysta bär och apelsinjuice i mina smoothie. Men sen kom jag på, den kanske kan vara kul att frysa i sommar och ha som glass till barnen, kanske tillsammans med lite vanilj yoghurt. Så nu vill jag hålla utkik efter den ändå i sommar. Kommer dom släppa den igen? Vad kostar den i butik?![]()
Kandidat för Årets matbluff 2026?Så det ska vara en mjölk med jordgubbssmak men som inte innehåller ens någon promille jordgubbe?
Nä. De skriver ju ”rosa mjölkdryck med smak av jordgubb”. Dvs ingen bluff så, under förutsättning att ”naturlig arom” är jordgubbsarom såKandidat för Årets matbluff 2026?
Den är laktosfri eller åtminstone låglaktos, innehåller laktasenzymDär ser man. Har totalt missat att det kommit en sådan mjölk.Dricker själv laktosfritt så inget för mig att slåss för at få testa :P