Rosa mjölken

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Smoothi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 62
  • Visningar Visningar 2 904

Bukefalos 30 år!

Smoothi

Trådstartare
Den ska tydligen har sålt slut innan man hunnit säga rosa. Vilken hajp alltså. Han inte få nån:down:. Mjölken är rosa med smak av jordgubbar och passar bra till smoothie :jawdrop:. Nån som hann köpa och smaka av den? Är den god?

Yikes, en snabb googling visar att sverige inte är immuna mot tiktok kaoset xD

Men den såg ju onekligen nice ut 😗

Vad är det i den? Svarar mig själv,, var tvungen att kolla.

MJÖLK, socker 1,8%, naturlig arom, laktasenzym, färgämne (betakaroten), vitamin D.

Jag är så skeptisk till allt som är smaksatt så min första tanke var att jag hellre fortsätter med yoghurt, frysta bär och apelsinjuice i mina smoothie. Men sen kom jag på, den kanske kan vara kul att frysa i sommar och ha som glass till barnen, kanske tillsammans med lite vanilj yoghurt. Så nu vill jag hålla utkik efter den ändå i sommar. Kommer dom släppa den igen? Vad kostar den i butik? 🍓🍓☺️

MJÖLK, socker 1,8%, naturlig arom, laktasenzym, färgämne (betakaroten), vitamin D.

Jag är så skeptisk till allt som är smaksatt så min första tanke var att jag hellre fortsätter med yoghurt, frysta bär och apelsinjuice i mina smoothie. Men sen kom jag på, den kanske kan vara kul att frysa i sommar och ha som glass till barnen, kanske tillsammans med lite vanilj yoghurt. Så nu vill jag hålla utkik efter den ändå i sommar. Kommer dom släppa den igen? Vad kostar den i butik? 🍓🍓☺️
Jodå, vi kan vara lugna. Man kommer att steppa upp produktionen på högvarv.

https://nyheter24.se/nyheter/konsument/1474822-rosa-mjolken-slut-overallt-da-kan-du-kopa-den-igen

Så det ska vara en mjölk med jordgubbssmak men som inte innehåller ens någon promille jordgubbe?

Där ser man. Har totalt missat att det kommit en sådan mjölk.:bump: Dricker själv laktosfritt så inget för mig att slåss för at få testa :P

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka