Bukefalos 28 år!

Rostat bröd

Nu kommer jag ihåg vad som hände: Min välanvända brödrost började brinna och kasserades därmed, men sambon har en helt oanvänd brödrost (från 80-talet?) som jag hittade längst in i skåpet alldeles oanvänd. Nu blir det rostat bröd till frukost :)
 
Jag har bestämt mig för att levla linfrömjölbrödet (för det är ärligt talat för tråkigt för att äta) och försöka skapa något ätbart av kanske linfrömjöl och kokosmjöl. :cautious: Ev ägg i...

Jag hyser inte alltför stora förhoppningar om att det ska bli mer än ätbart, men attans vad det skulle sitta fint med en rostemacka till trådens hyllning!
 

Liknande trådar

Mat Läste i vgv-tråden att nån ätit rostat bröd. Jag har inte gjort det på evigheter (+10 år). Har ingen brödrost. :down: Blev så himla...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 081
Senast: ameo
·
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 646
Senast: Sirap
·
Hemmet För 3 år sedan beställde vi ett roster till vår kamin, handgjort i smidesstål enligt hemsidan. Inte enormt dyrt, men inte jättebilligt...
Svar
13
· Visningar
760
Senast: Pegasus63
·
Hemmet Min konsumtionskritiska hjärna är kritisk. Jag har redan en rejäl ugn och en brödrost - det räcker! Min shoppingsugna hjärna tycker...
2
Svar
26
· Visningar
2 525
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp