Bukefalos 28 år!

Så söt räv!!

Sv: Så söt räv!!

Ja, både jag och dottern ville genast ha en räv hemma. Men det går ju inte tyvärr. Men de är så vackra och den här verkade så busig. :)
 
Sv: Så söt räv!!

Det går ju visst det :idea: För det har jag ;) (nåja nästan, ALLA säger "det ser ut som en RÄÄÄÄÄÄV" och jag suckar...)

main.php


main.php
 
Sv: Så söt räv!!

En SÅN borde vi ha ja. :love:
Jag gissar att det är en spets av något slag? Jag har haft en norsk buhund (omplacering) förr och det var en underbar hund. :)
 
Sv: Så söt räv!!

Ja, eller nej, eller nästan - shiban tillhör spets- och urhundsgruppen, men är en urhund trots sitt spetsliknande utseende. Det är otroligt roliga hundar, mer som en katt än som en hund i sättet och så himla lätta att ha med att göra (säger hon som är partisk...). Jag kan fresta med några bilder till ;)

main.php


main.php


main.php
 
Sv: Så söt räv!!

Så otroligt söt:love:
Jag önskade så att jag kunnat filma när min gamla hund lekte med en räv här i trädgården för några år sedan, helt otroligt att de faktiskt lekte eftersom min hund var en blandras med mycket jakt i.

Att barnen kom försent till skolan den dagen spelade ingen roll, att få se det i verkligheten var helt underbart:love:

Varje sommarkväll kommer mamma räv fram ooch visar sina ungar i solnedgången och vi står uppe i en av hästhagarna och njuter av deras lek.

Det var faktiskt en av de första sakerna våra nya grannar sa när vi flyttade hit, "lämna inga skor ute på trappen för då har räven hämtat dem på morgonen":rofl:
 
Sv: Så söt räv!!

Åh, de är bara så otroligt vackra.
Vi har haft turen att se en stor vacker räv nästan varje dag där vi bodde innan, men en morgon när jag körde till jobbet låg den i vägrenen påkörd. Usch. :(

De är bara så charmiga på något vis. :love:
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 229
Senast: Juli0a
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 288
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 484
Senast: Hedinn
·
Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 406
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp