Bukefalos 28 år!

sadelhjälp till shettis

Karzta

Trådstartare
Har en korsning mellan shettis och nån mer ponny. Just nu har jag en ponnyputa och det går bra om man har barn som "åker" med på hästryggen. Men jag har nu fått hjälp av en duktig liten tjej som ska rida till den och jag behöver en bra sadel. Hon är väldigt rund, låg manke och kort rygg. Jag behöver alltså en 14-15 tum som är x-vid kanske xx-vid. Snälla hjälp mig nån. Vad ska jag ha för sadel. Har prövat massor med sadlar men jag hittar ingen bra. Ni som har shettisar vad har ni för sadlar
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
893
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 443
Senast: WBanna
·
Utrustning Ni sadelnördar, snälla hjälp och utbilda mig! Jag behöver uppenbarligen en ny sadel till min 4-åring. Dessvärre är hon bred och utan...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 330
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 738
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp