Säg att du har haft dåligt omdöme

"Karta? Nej jag behöver ingen karta, jag tittade ju på eniro innan jag åkte"

4 timmar senare med resväskor bärandes i Prags backar

"Här är hotellet, jag visste det, jag sa ju att jag hittade!"

OBS! Inte en engångsförteelse, händer i alla städer, byar, orter, vägar oavsett land.
Det låter som att vi två hade kunnat få en intressant resa ihop :laugh:
Jag kommer alltid på först när jag är på god väg och kanske redan på (vad jag tror är) rätt ort för destination att jag kanske skulle kollat upp lite mer vart det var jag skulle.. Eller för all del ens vad stället heter :angel:
 
Det låter som att vi två hade kunnat få en intressant resa ihop :laugh:
Jag kommer alltid på först när jag är på god väg och kanske redan på (vad jag tror är) rätt ort för destination att jag kanske skulle kollat upp lite mer vart det var jag skulle.. Eller för all del ens vad stället heter :angel:
Jag kan följa med, jag letar mig fram på känsla, jag brukar så småningom komma fram. Jag har fått se mycket i mina dagar :angel1: konstiga bakgator med ljusskygg handel, tvivelaktiga kvarter, ja lite allt möjligt faktiskt ( som jag inte berättat för min mor, någonsin)
 
Festade tre dagar i rad i barcelona, tänkte ”ÄH! Vi festar den fjärde natten med”, kom hem 08:00, kräktes innan jag tog en snabb nap, taxi bokad 09:30 för avresa till flygplatsen, hann sova en liten stund på flyget för att sen komma hem bakis som fan till ens pryda gamla värdmamma i Madrid….. hola… qué tal O_o
 
Det låter som att vi två hade kunnat få en intressant resa ihop :laugh:
Jag kommer alltid på först när jag är på god väg och kanske redan på (vad jag tror är) rätt ort för destination att jag kanske skulle kollat upp lite mer vart det var jag skulle.. Eller för all del ens vad stället heter :angel:
Vi kompletterar varandra bra! Du behöver aldrig veta vad stället heter för vi kommer ändå aldrig komma dit :idea: Eller det kommer iallafall ta fler timmar än du tror...
 
När jag blev stoppad vid röntgenkontrollen på en flygplats i en arab-emirat och de påstår att jag har kniv i väskan och jag kontrar med att det stämmer inte. Jag får se bilden och säger ”skulle jag haft en kniv med mig skulle den aldrig se ut sådär”.

ja det var samma flygplats där jag skulle kissa i bönerummet. Men det var inget dåligt omdöme, bara otur...o kanske dålig uppmärksamhet.
 
"Hm, korken på proseccoflaskan går inte upp. Våld fungerar säkert!"

(Kan inte ens skylla på att jag var ung och dum. Eller jag var iofs yngre i fredags än jag är idag... :angel: )
IMG_20210604_200252.jpg
 
Blir helt sjuk av att bara tänka tanken! :crazy: Sånt där hade ju varit OMÖJLIGT att slutföra nu för tiden! Mvh en 34-åring

Men verkligen, mår dåligt bara jag tänker på det. Vi hade dessutom festat till morgontimmarna varje dag de föregående 8 dagarna också. Men sista kvällen skulle man Passa På.

Nu känner jag mig bakis efter 2 glas vin, speciellt om jag stannat uppe till efter midnatt. 😂
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 850
Senast: Migo
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 372
Senast: kubikmeter
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 217
Senast: Sassy
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 243
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp