Bukefalos 28 år!

Säkerhetsväst

T

Tweety

Vad ska jag välja? Jag vill ha en som är någorlunda smidig och lätt. Känner mig själv, kommer nog inte att använda den annars :crazy:

Vad är skillnaden mellan Beta klass 2 och 3? (3 är säkrare men är det bara den som är godkänd för fälttävlan och 2:an för hoppning?)
Hur är det med de som har dragkedja, det var väl något förut att de inte var godkända???
Har aldrig varit så insatt då jag haft en gammal och snäll häst men nu när man håller på med unghäst känns det som det kan behövas.
 
Köp INTE en sån jag har, En mountain world Beta klass 3... Den är bara klumpig och oskön att ha på och rida i, svår att stänga, och den sitter väldigt dåligt. Köp en med dragkedja, dom är godkända och mycket enklare. ;)
 
Jag har lånat en Mountain Horse som är jättestel, gillar den inte!
 
Ser smidig ut. Såg något liknande i nån butik i USA och den var lätt och verkade följsam. Det är ju ett krav för att jag ska ha den på mig utan att tycka att det är "bättre" utan.
 
Köp inte Equipage med dragkedja. Mycket stel och obekväm.
Hööks västa är faktiskt mjuk och sköna, dels den vanliga mörkblå och del den korta varianten i lila.
Rekomenderar dem starkt!!
Inte så dyra heller.

/Linda
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 485
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 589
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 386
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 103
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp