Sälja böcker på nätet?

alazzi

Trådstartare
Jag sitter med ett gäng stora böcker som jag nu skulle vilja sälja. Måste helt enkelt börja rensa ut en del böcker. Stora presentböcker om arabhästavel i första hand. På tyska och engelska. Var säljer man utländska böcker bäst?
 
Jag kollade på tyska ebay och på Amazon, och det känns som om amazon kan vara det bättre alternativet för just böcker?
 
Problemet på Amazon är att man måste ange att pris, svårt när man inte har koll på marknaden. Men jag får väl Googla lite.
 
Hur gör man när man säljer via nätet? Något man behöver tänka på? Jag har aldrig sålt saker på varken Ebay eller på något annat ställa.
 
Nu la jag upp några böcker på Amazon men jag hittar inte mina egna böcker? Börjar bra det här...
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 566
Senast: Butros
·
Fritid Hejsan! Tänker mig att det finns fler än jag själv här som i den ljuva ungdomen var djupt förälskade i Fullblodsserien😍😉. Er kunskap...
2
Svar
30
· Visningar
2 337
Senast: Nytant
·
Kultur Jag läser mycket böcker (främst fantasy och romance), och har under flera år använt Goodreads för att spara vilka böcker jag vill läsa...
2
Svar
23
· Visningar
1 164
Senast: Badger
·
L
Hundträning Hej! Jag skulle vilja ha tips på dom BÄSTA hund böckerna som ni vet! Som är om grund träning och så. Alltså tillexempel hur man får en...
2
Svar
25
· Visningar
2 128
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp