Sälja ponny!

caradan

Trådstartare
En ev köpare vill ha min ponny på prov i en månad innan de bestämmer sig. Jag är lite skeptisk till det då jag inte vet vad jag får tillbax om han kommer tillbax.
Men om jag gör så att de får ha honom på öppet köp en månad istället, alltså de lägger fullbetalning och får ett köpe kontrakt där det står om det öppna köpet då känns det bättre.
Har de pengar att lägga ut så borde de vara mera seriösa, eller vad tror ni?
 
dom flesta brukar vilja ha på foder först.
lita på din intution... om du inte vet vad du kommer få hem så tycker jag att du behåller ponnyn.
 
Ja de där med öppet köp låter bra, då har dom ju iaf pengarna och de är mer troligt att dom är seriösa. :)
 
Tänk bara på att det är många som "kör fult" den här årstiden.... De som vill ha tag på en bra sommarponny :mad:
Tar gärna på foder en månad eller två för att kunna bestämma sig ang påhittat köp och lämnar sedan tillbaka när hösten kommer....
Vet inte hur många sådana idioter som kollat på mitt fullblod :(

Nä, kolla upp detta NOGA så att du inte blir lurad!!
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 968
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 133
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 959
Senast: Cambrie
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 516
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp