Saker man INTE ska testa

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 585
  • Visningar Visningar 61 858
Ghaaaa det är nåt skumt med min mobil? Petar dit bokstäver bäst den vill och försöker jag lägga in förslag från autocorrect så skriver den dit helskumma saker:confused: MITSUBISHI skulle det ju stå, tyckte att jag både dubbel- och trippelkollat stavning:o

Jag ligger i sängen och småskakar i desperata försök att kväva hysteriska skratt
för att inte väcka min sambo. Mitsmitsubi. :laugh:

Lita inte på att de på semesterortens skönhetssalong vet vad som passar för just ditt hår. Eller snarare dubbelkolla att de uppfattat vad du söker.
Fortsätt heller inte i din envishet att ta först en liten klick schampoo och sen spåra ur för att håret inte känns rent.

Var det inte rent vid första försöket så blir det inte det heller vid femte försöket.

Mao kolla att det verkligen är schampoo du köpt och inte extra dryg hårolja om du inte känner ett starkt behov av att vara extremt backslickad på middagen ute sen :cool:

Den här bjuder jag på...

När man skadat sig och knäckt revbenen så man knappt kan röra sig är det ingen bra ide att ha sex....

Gör för jäkla ont och man kan inte somna efter.
Det kunde jag ah talat om för dig, det är heller inte en höjdare att försöka hoppa upp på hästen barbacka ,gör snoront och man inser inte det förrän man hänger där kvidandes/skrikandes.

Dobbis/utan hjärna :banghead:

Gamla hemska minnen väcks :

Glöm för guds skull inte att sätta på locket till mixern när du "hjälper" en kompis med den illgröna skummande förrättssoppan till nyårsmenyn. Det blir lätt lite dålig stämning när det gröna droppar från taket ner på den vita linneduken .

:crazy:

På samma tema, men då var det med egen mixer. Glöm inte att ta av skydden på mixerknivarna innan du börjar mixa:banghead:. De där gröna plastbitarna i fiskfärsen tillförde faktiskt inte mycket ...

I kategorin köksmaskiner: En kompis har en far som är tämligen dryg och övertygad om att han är extremt smart (han är endast rätt smart). Han var hos sagda kompis för att hämta något och de hade precis köpt en Sodastream. Givetvis kände han ett behov av kolsyrat vatten så han häller upp vatten i ett glas, sätter upp glaset mot plastpipen och trycker på knappen... :rofl: Min kompis var lite förvånad över att det var så blött på bänken när hen kom hem :angel: :D

Lägg inte plånboken på biltaket när du tankar. En vacker dag kommer du glömma bort den och sträckan där du måste leta efter det viktigaste i plånboken kan bli ganska lång. Om du ändå bestämmer dig för att prova bör du välja en tid där det inte är så mycket snö i dikena.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka