Ja hon fick ett jack i huvudet. Det här är många år sen. Det var därför som jag inte såg att hon var på andra sidan hästen när jag sadlade.Aj, hoppas hon mår bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja hon fick ett jack i huvudet. Det här är många år sen. Det var därför som jag inte såg att hon var på andra sidan hästen när jag sadlade.Aj, hoppas hon mår bra.
Ghaaaa det är nåt skumt med min mobil? Petar dit bokstäver bäst den vill och försöker jag lägga in förslag från autocorrect så skriver den dit helskumma sakerMITSUBISHI skulle det ju stå, tyckte att jag både dubbel- och trippelkollat stavning
![]()
Det kunde jag ah talat om för dig, det är heller inte en höjdare att försöka hoppa upp på hästen barbacka ,gör snoront och man inser inte det förrän man hänger där kvidandes/skrikandes.Den här bjuder jag på...
När man skadat sig och knäckt revbenen så man knappt kan röra sig är det ingen bra ide att ha sex....
Gör för jäkla ont och man kan inte somna efter.
Gör jag varje gångGör inte i följande ordning:
1. Läsa på datumet när drickyoghurten går ut.
2. Skruva av locket.
3. Skaka.
![]()
Gamla hemska minnen väcks :
Glöm för guds skull inte att sätta på locket till mixern när du "hjälper" en kompis med den illgröna skummande förrättssoppan till nyårsmenyn. Det blir lätt lite dålig stämning när det gröna droppar från taket ner på den vita linneduken .
På samma tema, men då var det med egen mixer. Glöm inte att ta av skydden på mixerknivarna innan du börjar mixa. De där gröna plastbitarna i fiskfärsen tillförde faktiskt inte mycket ...
Hur många gånger har man inte gjort det i sina darKänn inte på eltråd för att se om elen är på eller inte.
/Tips från proffset.![]()
Var det därför hon började med kampsport? Efter moderns attack?Ja hon fick ett jack i huvudet. Det här är många år sen. Det var därför som jag inte såg att hon var på andra sidan hästen när jag sadlade.
Skriver under på det. Eller det var min styvfar som skulle fixa något och vi stod och funderade på vad sladden gick till och kom inte fram till något. Sen glömdes den bort.Om du tillfälligt behöver ta bort frysboxens sladd ur eluttaget:
sätt tillbaka den samma dag- inte en vecka senare...
![]()
Förstår inte varför jag sitter och läser denna tråden. Med knivfobi och skärsårsfobi så är den ingen hit.....![]()
Hahahaha.Stäng gärna av högtalarsystemet ut i tåget innan du börjar berätta för föraren om gårdagens dejt![]()