Bukefalos 28 år!

Sammanställning av några enkätsvar

Lägger in dem här, en del av dem skiljer en hel del från vad jag och kanske vad andra skulle tro. Diskutera gärna.
ålder.png

kön.png

häst.png

hund.png

egetstall.png
>
boendeform.png

utbildning.png

inkomst.png

arbetssituation.png

personerihushållet.png
 
Jag tror att en del av de som svarat vet ej troligen svarat lite konstigt på fler frågor, de visar troligen på lite av vilken felmarginal som kan finnas.
Det var mellan 10-20 som svarade vet ej på de frågor som hade det alternativet.
 
Jag tror att en del av de som svarat vet ej troligen svarat lite konstigt på fler frågor, de visar troligen på lite av vilken felmarginal som kan finnas.
Det var mellan 10-20 som svarade vet ej på de frågor som hade det alternativet.
Precis . Undersökningar har alltid felmarginal och beroende på hur undersökningen är uppbyggd så kan tex ett icke svar , om frågorna ej är tvingande utan man tex kan hoppa över dem , översättas i statistiken till "vet ej"

Kl
Så man bör som läsare av resultat inte tolka "vet ej" svar som bokstavliga dvs det handlar sällan om att man som i detta fallet inte vet om man äger ngt eller inte .
 

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 781
Senast: sjoberga
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 565
Senast: Roheryn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så kom det, samtalet jag väntat på ett tag nu. Min mor börjar visa tecken på demens, jag tror starkt på alkoholdemens och eventuell...
Svar
0
· Visningar
639
Senast: RedQueen
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 478
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp