JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Hejsan! Vet någon här vart man kan köpa samshield i storlek LARGE som finns i lager?
Även om någon vet vart man hittar samshield till bäst pris☺
Behöver lite inspiration till min nya hjälm så lägg gärna bilder på era
Så här ser min senaste ut
Charlies har sååå bra service och hade allt jag ville prova hemna
KEP ridhjälm storlek
Utrustning Spontanköpte en Kep smart nova polo star på Göteborgs horseshow. Var extremt mycket folk och säljaren var lite överallt. Har inte haft...
Startad av Ipalollipop
23 Feb 2026
Svar: 10
Visningar: 607
Utrustning
Ni med samshield se hit!
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit!
Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Startad av Tilde789
14 Mar 2024
Svar: 7
Visningar: 864
Utrustning
Moln, minneskort eller något annat?
IT & mobiler Jag känner att jag vill ha en extra säkerhet för mina bilder och videos än bara iCloud, men jag vet inte vad jag ska välja för jag är...
Startad av Lyan
30 Jul 2026
Svar: 0
Visningar: 59
Allmänt
Barbackapadd gel
Utrustning För ett tag sedan red jag en persons hästar litegrann, ägaren hade då barbackapaddar till dem. Lite som en vojlock fast med stroppar. De...
Startad av Sryoqwe
16 Okt 2025
Svar: 3
Visningar: 359
Utrustning
Valvaka!
Tjatter Mitt jobb är sådant att jag i praktiken jobbar igen min sjukfrånvaro. Men det är ju ett problem i arbetsplatsens organisation. Det har...
Palermo
42 minuter sedan
Svar: 1 248
Visningar: 31 620
Allmänt
Dejtingtråden 39
Relationer Sedan huruvida det egentligen vore en lämplig idé att försöka bli tillsammans med mig när man är min kollega, det kan man nog diskutera...
Sryoqwe
47 minuter sedan
Svar: 935
Visningar: 58 673
Allmänt
Stensamlare?
Fritid Ser ut lite sin en bläckfiskarm? Häftigt som attan men lite "onaskeligt" också?
Onaskeligt =typ äcklig men inte riktigt lika illa.
Jamtland
53 minuter sedan
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 413
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 188
Hund
Kattsnack 12
Övr. Katt Haha ibland ska man ha tur. Nån sålde sitt lager med bollar som är Jarres favorit leksak. Så jag slog till direkt! :banana:
Halcyon
Igår kl 23:53
Svar: 320
Visningar: 9 645
Katt
Kattnamn från sagor?
Övr. Katt Vilka härliga namn det finns 🥰
Vi har lite namn som vi fastnade för (som ni kom med) men det är någon månad bort att hämta kattungen så...
Myzan87
Igår kl 21:38
Svar: 25
Visningar: 758
Katt