Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är väldigt tunna och smidiga. Upplever att där fastnar mindre päls.Tack för bra svar! Känner att det får bli att köpa på sig equiline, mias och Lemieux nu på sihs
Ni som har Lemieux i mocka(liknande?) - tvättas de som vanligt? Visst är de av annat material på insidan? Är de för tjocka och varma på sommaren?
Har inte haft några själv men de i min närhet som har haft har sålt dem igen då passformen inte varit bra, de har rört sig under ridning och åkt ner och tryckt på manken och stuckit ut från sidorna bakom sadeln.Intressant att ingen nämnt Cavalleria Toscana eller Vestrum? Är de bara dyra pga märkeshype eller är det någon som tycker de är värda priset?
Håller med, Equilines schabrak ligger bra och håller formen men tappar färg fort. Tycker Mias schabrak är lika bra och håller färgen mycket bättre.Jag föredrar också Equiline och Mias, men jag har några Equiline som jag tycker fått lite dassig färg efter några år. Lite tråkigt mtp priset.
Intressant att ingen nämnt Cavalleria Toscana eller Vestrum? Är de bara dyra pga märkeshype eller är det någon som tycker de är värda priset?