Bukefalos 28 år!

Schabrak-tråden

Jag köpte ett schabrak från Maya Delorez och det är fint och stadigt. Lite för stadigt visar det sig för tvättmaskinen visar felmeddelanden när jag försöker tvätta det, att det är "ojämn balans" i en trumma.. Någon annan som varit med om det här problemet?
 
Hrm shettisen har fått ett nytt schabrak. Eller rättare sagt, hon har fått ärva ett av storhästarnas hoppschabrak, ety någon kan ha torktumlat det på ett sätt som innebar att det gick från att passa storhäst till att plötsligt ligga utmärkt på en shettisrygg. :bag:
 
Gick in på ps hemsida för att kolla lite och får upp ”behöver du hjälp?” Och jag kände ja jo jag har väl ett beroende så behöver hjälp men tror inte det var så dom menar 🤣
 

Bifogade filer

  • A5F0ACD6-F2AC-4557-AB06-3817DEF6A5C6.jpeg
    A5F0ACD6-F2AC-4557-AB06-3817DEF6A5C6.jpeg
    186,7 KB · Visningar: 109
Jag köpte ett schabrak från Maya Delorez och det är fint och stadigt. Lite för stadigt visar det sig för tvättmaskinen visar felmeddelanden när jag försöker tvätta det, att det är "ojämn balans" i en trumma.. Någon annan som varit med om det här problemet?
Vår maskin kan ibland ha svårt att centrifugera schabrak men då försöker jag liksom sprida ut dom i trumman om du förstår hur jag menar.😄
 
Vår maskin kan ibland ha svårt att centrifugera schabrak men då försöker jag liksom sprida ut dom i trumman om du förstår hur jag menar.😄
Ja jag tror det är det som hänt här också, men det är en stor grovtvättsmaskin så jag blev lite förvirrad…
 
OPS! I did it again...
Hypostore hadde Equito black and gold i allround cob.... og nå har jeg kjøpt det....
jeg må legge meg inn på avvenning pronto!
 
Nä? Jag har mycket lila och rosa från när jag hade svart häst och svartskäck, fuxen passar definitivt inte lika bra i det.

Min förra var brun med svart man men det bruna var snarast röd/klart koppar än "vanlig" brun och jisses vad svårt det var att hitta fina färger till henne. Det var typ olika nyanser av grönt, marinblått och...mer grönt typ som passade.

Älskar att nya är svart! Har bestämt mig att försöka våga mig utanför min comfort zone och testa lite andra färger än bara svart, vitt, matinblått och beige som jag annars gärna kör på 🙈

Vilket påminner mig! Mina emerald och purple white edge har kommit 🤩
 

Liknande trådar

Utrustning Vart har ni köpt era galgar till schabrak och stövlar?
Svar
5
· Visningar
556
Senast: Boomshaklak
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 278
Senast: Rosett
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 050
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
414
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp