Schabrak-tråden

Min är ju lite rödare. Hon fick prova hoppschabraket idag, blev superfint! ❤️
 

Bifogade filer

  • 5A50FA76-5401-41A3-84E1-7C2FE830460D.jpeg
    5A50FA76-5401-41A3-84E1-7C2FE830460D.jpeg
    716,8 KB · Visningar: 111
Kan ha råkat slinta lite på tangenterna och beställt ett till ES schabrak och huva....:angel:

Ursäktar det hela med att det faktiskt ändå var på rea så man får faktiskt passa på. Har inte vågat nämna det för maken än dock 🤣
 
Min är ju lite rödare. Hon fick prova hoppschabraket idag, blev superfint! ❤️
Jättefint! 😍 jag har ett Capulet från PS, tror det är samma grundfärg som ditt. Men ES är snyggare. Ska nog köpa det när jag får börja rida igen 🥰

Hittar inget på Capulet så bjuder på en bild på ett PS Ruby set från förra vintern 😍
 

Bifogade filer

  • 0C613D1D-24CF-4C84-82A0-2619CD436C0A.jpeg
    0C613D1D-24CF-4C84-82A0-2619CD436C0A.jpeg
    420,1 KB · Visningar: 92
Min mamma hadde en kleshenger med klyper som jeg fikk... jeg hang opp 1 sjabrak... og nå har jeg bestilt hengere og en ekstra stang til kleskapet på nett.... jeg er nå offisielt på vei til å bli en skikkelig fanatiker!! Håper jeg får plass til å henge opp alle, nå som jeg har kjøpt kleshengere til alle sammen....:bag:
 
Jeg kommer ikke på om det var i denne tråden eller i shopping tråden jeg postet om mine problemer med Horze, og deres totale mangel på kunnskap om Eskadron størrelser, og at jeg fikk samme sjabrak i full 2 ganger, selv om jeg ga beskjed gang nr 2 at det skulle stå PD på sjabraken for at det skal være riktig størrelse..... i morgen skal jeg hente sjabraken for 3. gang på posten...
Ønsk meg lykke til!!
Får jeg feil nå så bestiller jeg fra Eskadron direkte... så får det bare bli toll.
 
Jeg kommer ikke på om det var i denne tråden eller i shopping tråden jeg postet om mine problemer med Horze, og deres totale mangel på kunnskap om Eskadron størrelser, og at jeg fikk samme sjabrak i full 2 ganger, selv om jeg ga beskjed gang nr 2 at det skulle stå PD på sjabraken for at det skal være riktig størrelse..... i morgen skal jeg hente sjabraken for 3. gang på posten...
Ønsk meg lykke til!!
Får jeg feil nå så bestiller jeg fra Eskadron direkte... så får det bare bli toll.
Så himla dåligt! Hoppas det blir rätt nu!
 
Fuck alltså. Jag bara råkade ta mod till mej och beställa 2 schabrak från es. Blev inte purple white edge och golden brass som jag tänkte från början. Det råkade bli orchid bloom och faded fuchsia :angel: ångrar mig nästan för det blir ju dyrt :cry:
 
Fint! Fanns inga såna på ”mitt” Hööks när jag var där igår ☹️
Ah detta va förre veckan jag shoppade där. Endast detta Eskadron fanns kvar, men dom hade flera andra av sina egna märken. Fanns ett Equiline med men föll mig inte i smaken 😄 vore faktiskt det jag va där att spana på.
 
Ngn skrev om sidan ”thehors…et” och deras extrapriser, är det en tillförlitlig hemsida? Fick bara en skum känsla 🥴
 
Ngn skrev om sidan ”thehors…et” och deras extrapriser, är det en tillförlitlig hemsida? Fick bara en skum känsla 🥴
Det är som sagt PS of Sweden som har sidan och säljer ut utgående kollektioner.
Jag handlar där ofta.
Enda problemet med dom är att ibland fungerar inte rabattkuponger som dom ska men då är det ofta en annan rabatt som ”stör”. Sist gång så skulle det vara 20% rabatt men det gick in en annan rabatt på 25% så det gjorde ju inget. Det är bara att maila dom om nått krånglar
 

Liknande trådar

Utrustning Vart har ni köpt era galgar till schabrak och stövlar?
Svar
5
· Visningar
542
Senast: Boomshaklak
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 746
Senast: Rosett
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 000
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp