Schäferuppfödare -Teams?

F

Fjunet

Min gamla vovvsa kom från en uppfödare som kallade "sig" för Teams. Någon som vet om uppfödaren finns kvar?
 
:cry: Får dock inte reda på om uppfödningen finns kvar, det verkar finnas många olika uppfödningar med samma namn.
 
Du söker efter kennelnamnet "Team's" Det finns inte flera uppfödare med samma kennelnamn. Jag fick upp ca 500 hundar som de fött upp.
 
Jag har mailat dem och frågat om min vovvsa var en av deras uppfödningar... vilket jag såg nu att det var.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har tittat på Kalla Fakta: Kamphund säljes på TV4 Play. Skrämmande men tyvärr inte förvånande. Jag känner spontant att något måste...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 690
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
965
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Är det någon som har koll på västgötaspets och kan tipsa lite om vad man ska kolla efter/se upp för när man väljer uppfödare/valp? Om...
Svar
8
· Visningar
704
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Är äntligen i livet där jag kan skaffa valp igen (schäfer). Har kontakt med en uppfödare som planerar att para deras tik med en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 671
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp