Secret Easterbunny 2023

Jag börjar fĂ„ ihop det tror jag, och idag hittade jag tvĂ„ möjliga kartonger jag kan anvĂ€nda. Phew! 😅 Ska fixa det sista imorgon sĂ„ att jag inte behöver skicka pĂ„ absolut sista dagen :idea:
 
Meddelande till den som fÄtt mig som sitt offer, jag kommer inte kunna ta emot nÄgra paket den 20-24 mars. Om man inte hinner bli klar i tid sÄ gÄr det för min del bra att ni skickar det efter sista datum för att skicka vilket jag Àven meddelat big bunny @Nixehen


Citerar mig sjÀlv för att pÄminna om att jag inte kan ta emot paket 20-24 mars om nÄgon missat det. Om man inte hinner bli klar i tid sÄ gÄr det för min del bra att ni skickar det efter sista datum för att skicka vilket jag Àven meddelat big bunny @Nixehen
 
SĂ„g ett sĂ„ sjukt fint omslagspapper pĂ„ dollarstore. Och sĂ„ behövde jag det inte ens litegrann :cry:. TĂ€nkte för en stund att man nog behöver fint vĂ„rpapper Ă€ven nĂ€sta Ă„r, men sĂ„ kom jag fram till att det Ă€r bĂ€st att försöka hĂ„lla igen liiiite Ă„tminstone. Ångrar mig redan.
Skulle helst ha ett helt rum med fina presentpapper :angel:
 
SĂ„g ett sĂ„ sjukt fint omslagspapper pĂ„ dollarstore. Och sĂ„ behövde jag det inte ens litegrann :cry:. TĂ€nkte för en stund att man nog behöver fint vĂ„rpapper Ă€ven nĂ€sta Ă„r, men sĂ„ kom jag fram till att det Ă€r bĂ€st att försöka hĂ„lla igen liiiite Ă„tminstone. Ångrar mig redan.
Skulle helst ha ett helt rum med fina presentpapper :angel:
Det hade de minsann inte hÀr nÀr jag var pÄ Dollar :( Eller sÄ har vi totalt olika smak :angel:
 

Liknande trÄdar

Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 831
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 683
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 889
Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 131
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • AkvarietrĂ„den IV
  • Valp 2023 -den andra
  • HundrĂ€dda

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp