Secret Easterbunny 2023

Passar det inte bättre med en liten påskharebäbis :angel:
Screenshot_20230318-104701.png

Detta är väl typ samma sak? 😅 Fluffigt iaf! 🤣
 
Det hade de minsann inte här när jag var på Dollar :( Eller så har vi totalt olika smak :angel:
Förra gången hade dom inte lika fina. Fick verkligen stålsätta mig för att gå därifrån igår. Borde behöva göra slut på minst en rulle innan jag köper hem något nytt.

Min påskkyckling (eller vad man nu ska kalla sitt offer) har ett omsorgsfullt utvalt papper runt sina paket. Kan ses som en ledtråd :D
 
Lite halvt ot kom jag nu på att jag ju kan slå in mina böcker i fina presentpapper! Har precis fått hem första kopiorna av en bok jag skrivit, och ska börja skicka iväg dom. Visst vore det roligare att få sin bok inslagen i tjusigt papper jämfört med inlindad i brunt silkespapper?

Övervägde faktiskt att skicka med en kopia till min påskkyckling, men av olika omständigheter blev det inte så ;)
 
Lite halvt ot kom jag nu på att jag ju kan slå in mina böcker i fina presentpapper! Har precis fått hem första kopiorna av en bok jag skrivit, och ska börja skicka iväg dom. Visst vore det roligare att få sin bok inslagen i tjusigt papper jämfört med inlindad i brunt silkespapper?

Övervägde faktiskt att skicka med en kopia till min påskkyckling, men av olika omständigheter blev det inte så ;)
Bok du skrivit? Nu blev jag väldigt nyfiken 😇. Vad är det för bok?
 
Åh den såg jag! 😍 Och blev SÅ sugen på! Den kommer att inhandlas...
Vad glad jag blir :love:
Den har tagits emot så himla fint, är riktigt sugen på att skriva en fortsättning med fler exempel på trick och tips i allmänhet för de som redan kommit en bit. Det här är en startguide, något jag saknade när jag började klicka min första häst för en hel massa år sedan, då fick man prova sig fram själv eller köpa ett stort åbäke på engelska 😅
 
Såg några lite roligare presentpapper i DS-bilagan som startar på måndag :angel1: Men har ju redan köpt... jag menar... nej. Ja. Eller nej?

Påminnelse till mig själv till jul: Beställ saker. Vanliga affärer har ingenting eller alltid stängt när du vill handla:laugh:
DS=Dollarstore? I så fall behöver jag få se bild på denna bilaga :angel1:

Och jag säger alltid ja till nya presentpapper!
 
Vad glad jag blir :love:
Den har tagits emot så himla fint, är riktigt sugen på att skriva en fortsättning med fler exempel på trick och tips i allmänhet för de som redan kommit en bit. Det här är en startguide, något jag saknade när jag började klicka min första häst för en hel massa år sedan, då fick man prova sig fram själv eller köpa ett stort åbäke på engelska 😅
Håller med, jag saknade också en startguide när jag började klicka! Men tror att en fortsättning hade tagits emot riktigt bra. Jag tycker det är svårt att hitta bra tricks att fortsätta med så jag hade garanterat köpt den :p
 
Jag hade en väldigt trevlig stund med att slå in påskpaket (säger inte när den trevlifa stunden var). Lilla hunden kom dock ideligen och släppte en liten benknota framför mig mitt i paketinslagningen så han tyckte nog att all min uppmärksamhet under fritiden hör till honom 💓.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 804
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 640
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 844
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp