Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag har fortfarande inte klurat ut någonting... Gaah!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

bild NUUUUUUU! hehe

längtar så till mitt paket så jag vill se era på en gång :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

KL

Det är/var inte lätt att hitta ngn bra julklapp till mitt offer :(
Men nu ser jag mig nog som färdig iaf, ev blir det något litet till så det är i stort sett bara packa och skicka kvar :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

var tvungen att tänka om när det gällde min klapp - hoppas mitt offer inte blir alltför besviken över min dåliga fantasi....

Nu ska jag bara försöka hitta en passande kartong så skickas den i veckan.

Då är vi två! Sämst på att komma på något bra.

Men ska ut på lördag och leta.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Puh
Fick för mig att sista skicka dagen var imorgon och gick lite lätt panik då jag inte hinner fixa paketet förrän på onsdag. Vilken lättnad att inse sitt misstag :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Kl
Fick ett paket idag! Handskrivet, kollade stämpeln och det var från Uppsala, jag började genast tänka efter vilka som är med i SS som bor i Uppsala :angel: Men sen var det inte min tomtes paket :p
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*

På allmän begäran: Tada!



Mycket tjusigt inslaget :bow:

Min Santa kommer dessutom från orten där laboratoriet jag använder i jobbet ligger :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Kom vi fram till något angående e-mail? Med skicka lätt ska man ju ange motagarens mail adress.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*

Nu har jag tänkt klart och hittat julklappar som jag tror blir bra, så nu väntar jag bara på att de ska levereras hit och sen ska jag skicka dem vidare i en snyggare förpackning :D Det var verkligen inte lätt i år, men jag hoppas att det blir uppskattat.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*
:( Det fanns inget bra där jag hade tänkt... Får nog tänka om lite... *suck*
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Kom vi fram till något angående e-mail? Med skicka lätt ska man ju ange motagarens mail adress.

Hör av dig till TS (SS) om du inte har mailadress till den du ska tomta för så försöker hon fixa det! :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Nu är min SS-klapp fixad! Jag vet inte egentligen om det blev så klockrent som jag kanske önskat dock...
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag är rätt nöjd med vad jag fick ihop, även om någon med mer fantasi säkert skulle lyckats bättre. Hur som helst så hoppas jag att det blir lika roligt att får som att tänka ut vad man skulle ge.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*

Jag fick en rolig överraskning på jobbet i måndags. När jag stod och ankomstregristrerade morgonens leveranser så ser jag att det står mitt namn på ett paket.
Tur vi inte hade kunder just då för småfnittrade för mig själv. :p
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*
Hade världens bekymmer att hitta en passande låda att lägga ned julklappen i, och efter att ha letat efter en kartong ett bra tag hittade jag till slut en som nästan passade. Då ledsnade jag rejält och gick in i Hulkamania - mode och tvingade julklappen att passa i kartongen. Såg ungefär ut så här:
hulkamania21.jpg
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Kl
Nu får det bära eller brista. Har inte riktigt fått hjärnan att samarbeta i år, men nu har jag inhandlat något i alla fall.
Nu är det bara att packa, skicka och hoppas att mottagaren blir nöjd.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*
Jag fick avi att hämta paket idag!! :) Med namn på avsändaren också, men det hjälper ju föga när jag inte har en aning om bukefalisters riktiga namn :D Ska iaf försöka få klart mitt och skicka iväg det samtidigt som jag hämtar imorrn.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 244
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 977
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 337
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 118
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp