Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

kl

Yeey! ska in till stan idag så ska nog hitta nått! ledtrådarna var inte så besvärliga ^^
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Mins ledtrådar var nästan föör enkla :D vill hitta något "outside the box" men ändå rätt! Har hittat en sådan än så länge :banana: Tror jag iaf :o:D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

KL*

Jösses vad snabba ni är i år! Kan meddela att första paketet redan är skickat av sin tomte! :eek::D:banana::bump::bow:
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

ska bli roligt med klappar, nog den enda julklappen jag får i år :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Åhh jag vet vad jag ska köpa :D första gången jag är med på sådant här då det är solklart från start :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Och jag har ingen aning om vad jag ska stoppa i paketet.. -tänk, tänk- ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag har inte heller någon aning. Måste klura o ta en sväng på stan så kanske nått trillar ned!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*

Jag fick väldigt lätta ledtrådar, men ska försöka tänka lite utanför ramen så att säga. Min julklapp kommer inhandlas nästa måndag och skickas dagen därpå. :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*

Någon som vet om man kan skicka med postens "skicka lätt" utan email adress? Får "offret" då får en vanlig postavi?
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Fäääääärdig med mina paket :)
Men ska inte skicka riktigt än, först slå in och fixa :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Nu när jag såg att paketet fick väga en hel del utan att det blev snordyrt så börjar en idé ta form :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Och jag har iaf lagt in en påminnelse på telefon om att jag inte får glömma det, alltid något :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Har kommit halvvägs och skickar efter en sak. Det känns stort i mitt förvirrade huvud :nailbiting:
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*
Jag fick en plan direkt när jag fick mitt pm, och efter lite googlande inser jag att jag slipper skicka efter det jag tänkt, det räcker nog med en cykeltur ner på stan! :) Ska få till det så snart dottern är frisk nog att gå på dagis igen, för jag tar inte med mig henne på julklappsshopping ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*

Jag har lite idéer men måste finslipa dem, jag hinner nog gå en sväng på stan idag :)
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 531
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 452
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 614
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 775
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp