Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jätteklurigt ju! Ska bli kul att se vad jag kan komma på med de ledtrådar jag fick, första gången jag är med så det är faktiskt riktigt spännande :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Idag var jag iväg för att handla men det jag ville ha fanns inte hemma. Förhoppningsvis går det att fixa fram det för annars är jag helt rådvill.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag har fått en avi med posten idag O_o snabba ryck!! Har dock inte hämtat än, lägger upp bild och skriver i listan då :)

Min adress var därmot väldigt roligt felskriven tyckte jag :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Det är lite knepigt att klura ut något bra utifrån ledtrådarna, men jag har en idé så nu ska jag bara få ihop det. :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Har snokat runt på mitt "offers" profil och läst gamla trådar och inlägg denne gjort så nu har jag en rätt bra idé iaf. Får se om den blir till verklighet i helgen när jag ger mig ut för att leta! :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

kl

Jag har också försökt snoka runt men inte blivit sådär väldigt mycket klokare. Måste klura lite mera!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*
Jag har kommit på precis var jag ska hitta något!! Så på fredag ska jag försöka handla något roligt, jag hade det egentligen precis framför ögonen men det var först idag som polletten ramlade ner! :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

åhh lyx vill också ha något så solklart. Eller jo jag vet vad jag ska handla och jag hoppas att det uppskattas men jag skulle vilja ha något som verkligen verkligen verkligen är denna person haha
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Mitt blir bara mer och mer solklart :D Speciellt om sambon lyckas med sitt uppdrag nu när han åker till London en sväng ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Kl

Idag har jag köpt det mesta till julklappen. En, ev två saker kvar.
Vad jag hoppas att mottagaren ska bli glad! :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag är så glad för jag är (faktiskt) nästan klar! :)
Och kan inte låta bli att tänka tanken att någon annan springer runt och försöker fixa ihop något kul/bra till mig samtidigt! :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

kl
Åh, jag klurar o klurar men kommer inte på något som verkligen känns *poff så bra!!* typ. Hmm..tur det är några dagar kvar.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

åhh spännande, tur att vi inte fick varandra, eller jag vet ju iofs inte vem du fick ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*

Nu har jag bestämt mig vad det blir för julklapp! Måste dock beställa den så förhoppningsvis blir det inget krångel på vägen.

Tycker för övrigt synd om min secret santa. :p
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*
Jag har kommit på precis var jag ska hitta något!! Så på fredag ska jag försöka handla något roligt, jag hade det egentligen precis framför ögonen men det var först idag som polletten ramlade ner! :D

Jag ändrade mig, jag tänker inte åka någonstans idag... ;) Jag får ta det på måndag istället!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Kl

Har haft mer eller mindre ångest, panik och totalt stillestånd i hjärnan ända sedan vi blev tilldelade våra offer. I morse trillade dock poletten ner helt utan förvarning, så nu är julklappen iprincip klar att skicka :D :banana:
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*

Har köpt allt så nu är det bara att slå in och skicka :) jag ska göra mitt bästa men mina paket brukar inte vara så vackra, paketinslagning är en talang som hoppat över mig :o
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 531
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 454
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 617
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 775
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp