Haha lite så just nu.. meeen, jag ska leta fram en och annan liten nisse som får hjälpa mig så ska det nog gå vägen i år också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Följer ledtrådarna men inte alla, liksom. Så blir en blandning mellan önskar och överraskning![]()
I second that. Herregud dem kändes så bra när man skrev ner dem, och nu undrar jag hur fan jag tänkteNu har jag också snart hela klappen klar!
Hade glömt bort vad jag själv gett för ledtrådar och tog en snabb koll för skojs skull och efter det vill jag bara säga: Förlååååt kära tomte!Är glad att jag inte ska köpa till mig själv (eller så har jag tur och fick en tomte med världsbäst fantasi)
Det är tanken som räknas.Jag har ingen aning om vad jag ska fixa ihop till mitt offer, inga bra ledtrådar enligt mig..
Det är tanken som räknas.
Du kanske är min tomte.
Brukar ni skicka med ledtrådar om er själva i paketen förresten?![]()
Finns väl inget som säger att du måste gå på ledtrådarna?Jag har ingen aning om vad jag ska fixa ihop till mitt offer, inga bra ledtrådar enligt mig..
Finns väl inget som säger att du måste gå på ledtrådarna?
Finns andra sätt att ta reda på något om personen än bara ledtrådradarna i anmälan![]()
Word!Visst är det svårt med ledtrådar. Jag gick tillbaka och kollade vad jag lämnat för ledtrådar nu och jag tycker att dem är skitbra () men det betyder ju inte att min tomte tycker det. När jag fick mitt offer tyckte jag att hens ledtrådar var svåra, men sen fick jag en idé och då var det inga problem längre.
Huvudsaken är ju att man försöker. Om det betyder att man följer ledtrådar, läser vad personen skrivit eller googlar är ju upp till en själv.
Leken ska ju vara en rolig grej, så man får lägga sig på en nivå som gör det roligt. Jag tycker att det absolut roligaste är att klura ut och köpa present till mitt offer, därför gillar jag att försöka gå all-in med ledtrådar och lägger min budget ganska högt. Att någon sen tomtar för mig är bara en bonus och det är skitkul att se vad tomten hittat på till mig. Jag struntar i vilken nivå hen har lagt det på, jag vill bara se att hen har försökt!