Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2019

Vi som fått paket

1. Tigerflicka
2. Barbabelle
3. Reville
4. Masse
5. Sel
6. cirkus
7. gul_zebra
8. Piglet82
9. YorkWann
10. Wingates
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jag hoppas att mitt paket kommer med posten. För det är dhl så måste det vara på centralutlämningen idag. Det är bara leverans en dag i veckan här och det är imorgon. Annars får jag vänta till nästa onsdag 😞 och då är det inte säkert dom har öppet.
 
Bild på klapparna krävs ju efter den beskrivningen! 😍😀

80014365_2552010465018233_5337905262365769728_o.jpg


:love:
 
Eller vänta.... Kom precis på att jag visst beställt nåt till dottern, meh :cautious:. Vi får väl se vad det är om jag hinner plocka ut det imorgon 😋.
 
Paketet från min Secret Santa står fortfarande bara som registrerat och är inte inlämnat :(. Jag blev nog utan julklapp i år.
 
Du ser iaf så mycket :meh: jag har noll och inga tecken på paket. Och jag kollar hellre postnord och buke än pluggar :angel:
Det här är ändå viktigare saker än plugg :). Paketet har stått som registrerat i flera dagar, men sen verkar det inte hända mycket mer än så. Känns lite ondskefullt att regga frakten men sen inte skicka :cautious:. Jag har fortfarande en gnutta hopp, men känns som lite antiklimax just nu. 😣
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 847
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 023
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 060
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp