Köpt lite till, snart klart men inte riktigt än 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar på en där det inte ens stod tid och inget har hänt än så jag hoppas den kommer men tur man har tid på sig att köpa annat ocksåTror jag har hittat den perfekta julklappen, hoppas bara jag får den i tid. Står beräknad leverans den 16/12.....![]()

Alltså, nu är vi ju flera i tråden som gillar julklappspapper också såatteh... Är du säker på att du inte kom hem med någon julklapp?Varit runt i butiker i butiker på jakt efter passande klappar. Kom hem med fem rullar julklappspapper istället..![]()
![]()
Ooooooh! Kanske årets bästa julklapp? Bara rullar och åter rullar av julklappspapper?Alltså, nu är vi ju flera i tråden som gillar julklappspapper också såatteh... Är du säker på att du inte kom hem med någon julklapp?![]()
Ja! Perfekt ju!Ooooooh! Kanske årets bästa julklapp? Bara rullar och åter rullar av julklappspapper?![]()
Om man lägger en rulle i mitten och binder resterande runt bör det räknas som inslagning!Ja! Perfekt ju!
Hmm... Gäller inslagningsregeln även om man ger bort julklappspapper?!![]()
![]()
Mycket klokt tänkt!Om man lägger en rulle i mitten och binder resterande runt bör det räknas som inslagning!Med ett litet presentsnöre kan inte ens Big Santa vara missnöjd
![]()
Approved!Om man lägger en rulle i mitten och binder resterande runt bör det räknas som inslagning!Med ett litet presentsnöre kan inte ens Big Santa vara missnöjd
![]()