Hörni nu är det väl också dags för årliga diskussionen om julklappspapper.
Dvs har Rusta något fint papper i år och vem har mest julklappspapper hemma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sjukt mycket papper hemma men vet inte riktigt vart det är just nu. Fick panikrensa rummet där det var för att få in 4 hemlösa katter så har lagt det på något bra ställe…Hörni nu är det väl också dags för årliga diskussionen om julklappspapper.
Till dig själv eller ditt offer..?Jag var in i en ny butik idag... Och vips så blev det nånting helt oplanerat, så kan det gå!![]()
4 för 50 just nu. Har för mig de haft 10 eller t.om 5 för nån vecka sen men lär komma igenHar Rusta börjat sälja julklappspapper för 10.-/st än?
Det är ju då man hamstratfl:
Syns de inte finns de inte. Det är sen gammaltMvh får inte köpa mer papper och borde verkligen hämta in min förvaringsväska som de bor i men också... om jag inte ser några i lägenheten så har jag väl inga papper?![]()
Det lyckades jag med en gång också. Mitt första årHaha... jag är så fånig så jag tycker jag är så fyndig när jag kopplade ihop två av ledtrådarna till en sak att köpa.![]()
Det kan man råka glömmaDet svåraste är ändå att komma på en ledtråd om sig själv som tomte, ursvårt!
Standard!Det kan man råka glömma![]()
Alltså, om jag kommer ihåg det är det ett under! Har hänt kanske två, tre gångerStandard!![]()
Mor min var inne på rusta i stan men hitta inget som tilltalade sådär extraHörni nu är det väl också dags för årliga diskussionen om julklappspapper.
Mitt favorit Buke-ordHar ordet hamster nämnts i årets tråd? Annars är det dags nu.
Turligt nog till offret!Till dig själv eller ditt offer..?![]()
5 kr/st för ett par veckor sen. Kan hända att jag behöver köpa en till presentpappersväskaHar Rusta börjat sälja julklappspapper för 10.-/st än?
Det är ju då man hamstratfl: